vineri, 11 iulie 2014

Tablouri

In urma cu mai multi ani m-am intalnit pentru prima data cu dantela inramata. Mi-a placut enorm lucrarea apoi ideea de a fi inramata. Acest tablou a fost lucrat de o strabunica,  cadou la nunta stranepoatei ei, in urma cu 17 ani.
Arata superb in realitate si este de dimensiuni destul de mari. Latimea este de 1,35m adica latimea patului la dormitor, iar inaltimea undeva la 1m.
Acesta a fost punctul de inspiratie, iar eu sunt doar la inceput abia am reusit sa intru in posesia primului tablou.




Aici este mileul pe care l-am achizitionat si aratat in urma cu cateva postari.
In final asa arata inramat cred ca ar fi aratat mult mai bine daca as fi ales fondul cu un ton mai deschis, dar asta e... Tabloul cred ca il voi pune in baie sau pe hol, dar deocamdata nu stiu in care loc se potriveste mai bine. Asta voi vedea in tara.




Va doresc un uichend minunat!

9 comentarii:

Ingrid spunea...

Bravo, Corina, arata foarte frumos, iar rama este putin shabby. Super arata!

Anonim spunea...

Foarte frumos. Salutari din tara. Carol

Mihaela Dămăceanu spunea...

Vai, Corina, arată superb, Eu nu am mai văzut niciodată şi când ne-ai cerut părerea referitor la culoarea ramei, m-am gândit că va ieşi frumos, dar acum spun superb. Îmi pare foarte foarte potrivită rama, parcă este nu fel de prelungire a dantelei, iar ideea de a-l pune pe un passepartout a ajutat şi mai mult la efectul obţinut. Îmi place extraordinar de mult, pe cuvânt că vreau şi eu. Felicitări, felicitări!

corina spunea...

Ingrid, defapt imi place shaby :)...
Mai am doua mileuri dar le fac cu timpul ca ramele sunt cam scumpe :(
O sambata faina!

corina spunea...

Carol, bine ai venit! :))
Ma bucur sa mai stiu de tine.
O zi faina!

corina spunea...

Mihaela, nici eu nu stiam exact cum va iesi dar uite ca a iesit. :)
Cu siguranta vei gasi si in tara mileuri lucrate de bunicute s-au poate te pricepi tu la facut iar apoi le inramezi.
Multumesc de trecere si va doresc un uichend minunat!

anca spunea...

Super! Nici nu mi-as fi inchipuit ca poti pune in valoare asa de frumos o broderie:)

corina spunea...

Anca, tot visez la un ciobanas cu oile :) aici in nici un caz nu voi gasi asa ceva insa in tara poate ca as avea sanse de unul.
Incerc sa valorific si eu ce pot la preturi mai accesibile ca prin atelierele de arta nici gand sa ating ceva.:)
O seara faina!

CCristinaC spunea...

Arata minunat! Felicitari pentru ideea de a readuce in atentie astfel de tablouri!