sâmbătă, 26 iulie 2014

Printre bucatele de materiale

Buna dimineata! Luna aceasta am avut o luna plina, mai mult la munca decat acasa asa ca nu am avut timp aproape deloc de postat trecand superficial prin unele pagini.
Ieri mi-am scos cutia cu resturi de materiale sa vad ce as putea sa mai confectionez.


Ultima data am lucrat etichete scrap din carton. Acum ma gandesc tot la un fel de scrap nici nu am cautat sa vad exact cum se numeste dar din petecele de material. Practic pe o bucata mai mare de panza incepi sa te joci cu fel de fel de fel de "etichete" confectionate din resturi de materiale, ceva de genul de mai jos.


Bucatelele pot fi din diferite materiale sau itamina cusute cateva randulete cu ata.
Apoi bucatelele se aseaza halandala, fara vreo simetrie, asa dupa cum cade mai bine.
Mai am nevoie de ceva resturi asa ca, incerc sa caut pe la magazinele cu resturi de materiale.


In pauza compot de ananas rece de la frigider, nu de alta dar termometrul arata grade foarte ridicate.


Sa aveti un uichend linistit!

15 comentarii:

Luminita spunea...

Draga mea, esti o inspiratie si o oaza de liniste...nu stiu cum faci, dar emani mereu o energie pozitiva si odihna sufleteasca. iti multumesc:)

Maria Carmen spunea...

Draga mea Corina te regasesc cu placere,chiar daca numai prin imagini.Imi place felul in care iti umpli timpul.Astept sa ne vedem curand.Te pup

corina spunea...

Luminita, bine ai venit pe blogul meu. Nu stiu eu ce utilitate am prin postarile mele dar ma straduiesc sa fie cat mai multa liniste. :)
Fi binevenita si te mai astept!!!

corina spunea...

Carmen, sper sa iti priasca vacanta cat de mult posibil. Iar eu te astept sa te reintorci cu drag! :)
Transmitei salutari lui mom.

Mihaela Dămăceanu spunea...

Da, da, are absolută dreptate Luminiţa. Eşti o oază de linişte şi inspiraţie. Şi aş mai adăuga un simţ artistic foarte bun. Fotografiile tale şi lucrurile pe care le faci sunt şi foarte plăcute ochiului. Îmbini foarte frumos şi bine culorile, texturile, ce mai iese mereu ceva armonios. Pup, Corina şi sfârşit de săptămână plăcut!

Nicol spunea...

Sunt foarte frumoase ideile tale si toate lucrusoarele care iti ies din mana!Eu ma multumesc sa admir, caci nu am rabdare sa fac lucuri atat de migaloase...Mi-e imi place sa sculptez,pictez dar sa vad cand voi mai avea ocazia!

corina spunea...

Mihaela, sa fi iubita draga mea :)la fel sa aveti si voi parte de o zi minunata!

corina spunea...

Nicol, daca tot ai amintit de sculptura am gasit un filmulet pe yuo tube, la emisiunea "asta-i Romania, despre un sculptor din Maramures, cum a ajuns milionar.
A facut o investitie extraordinara in urma sculpturii. E o meserie buna bineinteles daca este practicata.
Timpul le rezolva pe toate. :)

Ingrid spunea...

Deja imi place ce vad :). Spor la treaba!

moni inchirieiri microbuze spunea...

mi-a placut tare mult ce am vazut si fetele au dreptate ...citind blogul tau parca m-a cuprins linistea si racoarea.. in ziua asta caniculara...exact asta am simt, cum ma invaluie racoarea :)

elena marin-alexe spunea...

Am convingerea că pe orice ai pune mâna...transformi în mică minune, draga mea!

excursii romania spunea...

mihaela are dreptate...tot site-ul imi da o stare de bine , de liniste...felicitari

excursii romania spunea...

maria carmen are dreptate...chiar si o imagine imi creaza o stare de bine...daca mai si citesc blogul tau ma simt cuprinsa de pace si liniste...bravo

Mariana spunea...

V-aţi întors din vacanţă? Sper că eşti bine...

corina spunea...

Mariana, nu am fost plecati nicaieri doar am facut cateva iesiri la sfarsitul saptamanii. :)
Suntem bine Slava Domnului!
V-am urmarit toasta vara doar ca nu am spus nimic :))