joi, 3 iulie 2014

Asternuturi 5

Buna dimineata! Zi cu nor si ploaie calda a invaluit pamantul.S-a racorit putin dar e asa de placut sa respiri aerul proaspat mirosind a umed. Ieri am reusit sa fac cateva frotografii cu ultimele lucrusoare pe care le-am achizitionat saptamana aceasta.Si pentruca nu a fost adus marfa noua, m-am rezumat la un singur mileu de dantela si o fata de pernuta.


Si acest mileu va ajunge tot tablou. Inca nu am reusit sa merg pe la magazine sa vad ce rame gasesc dar va trebui sa rezerv o zi speciala pentru a umbla in mai multe locuri.



Am taiat o farfurie mare cu caise pentru o prajitura buna cu spuma.


Pernuta. :)


Ultimele bucatele de prajitura, am uitat sa pun gris :( fapt pentru care fructele s-au lasat pe fundul tavii.
A fost buna si asa ce sa zic...


Sa aveti o zi frumoasa!

2 comentarii:

Voin Mirela spunea...

Îmi place cum încadrezi lucrurile vechi așezându-le în locurile luminoase. Le crești valoarea, frumusețea și utilitatea. Cred că sunt o investiție pe cât de bună pe atât de practică. Pozele ca de obicei sunt foarte reușite. Sănătate și mult bine, draga mea!

prietena-japoneza spunea...

minunate dantele! cred că a fost foarte gustoasă prăjitura!