sâmbătă, 24 martie 2012

Reusita unei zile minunate!

            

Daca  sunteti in calatorie si treceti si prin orasul Sebes sau poate sunteti locuitori ai acestui orasel, daca va opriti in fata Bisericii din Greci, pe poarta acesteia in fiecare saptamana veti citi un nou gand pentru suflet!
Intr-una din zile am trecut si eu pe acolo si am citit si am scris in carnetel urmatorul gand.

                                    Astazi
                                  Nu ai voie sa fii trist!
                             
                                  Nu ai voie sa te certi!

                                  Nu ai voie sa fii uricios!

                                  Nu ai voie sa fii nedrept!

                                  Nu ai voie sa nu muncesti!

                                  Nu ai voie sa uiti ca esti OM!!!

                                     Astazi ai voie sa iubesti!

La cateva zile dupa ce am citit si scris acest gand, am trecut pe la primaria orasului cu ceva probleme de rezolvat.Daca nu gresesc, am intrat in biroul unde se lucreaza la certificatele de nastere.Acolo pe un perete am gasit aceste randuri....in acel moment m-am gandit ca acolo trebuie sa lucreze o persoana care merge la biserica sau cel putin a trecut pe acolo si a cules randurile.Am felicitat in gand acea persoana!
Dupa cateva zile aceleasi randuri le-am recitit intr-un alt birou...
                         
                                                Va doresc o zi linistita!

4 comentarii:

DulceaMeAcasa spunea...

Cuvintele sunt minunate, draga mea. Ar fii putut sa-l rescrie intr-un mod pozitiv totusi (stii, treaba cu negarea)

elena marin-alexe spunea...

Aceste sfaturi, ar trebui să le încrustm adânc pe inima noastră, Corina.
Frumos şi demn de luat aminte draga mea.
Binecuvântare multă sa ai!

corina spunea...

Oana, Elena binecuvantare multa! :)

Fifi spunea...

minunat! in esenta, daca iubesti...sigur nu vei face "rele"