joi, 8 martie 2012

Mama...

Mi-ai cantat cu glas de lacrimi, leganandu-ma alene,
alinandu-mi cu-al tau cantec lacrima ivita-n gene.
Si mi-ai plans infiorata cantecele duiosiei,
de-ai trezit in al meu suflet , cald, fiorul armoniei.

Mi-ai citit in ceasuri sfinte din Cazanii si Scriptura,
a lui Dumnezeu iubire ele-n inima-mi crescura.
In singuratatea serii, luminat de raza lunii,
m-ai facut sa simt puterea si odihna rugaciunii.
..................................



Ti-aduci aminte mama de vremea fericita
cand ma tineai in brate si paru-mi sarutai,
cand nu aveai pe lume fiinta mai iubita,
nici ochi mai plini de farmec si nici mai dulce grai
Ti-aduci aminte mama cand paru-mi sarutai?...
........................................




-Ce sa-ti aduc eu, mama,·napoi cand am sa vin
de unde merg departe? -Obrazul tau senin!
-Ce sa-ti aduc eu mama cand am sa-ntorc candva,
sa-ti fac o bucurie? - Curata fata ta!

-Ce sa-ti aduc eu, mama, sa-ti bucur ochii dulci?
-Credinta si iubirea, curate cum le duci.
Nimic din ce prin lume iesiva-n calea ta
sa nu-ti umbreasca fata, nici inima sa-ti ia!
..................................



Copil eram candva si-n mine pacatul nu era strapuns,
in taina inimii senine nimic n-aveam atunci ascuns,
in taina inimii senine nimic n-aveam atunci ascuns.

A lumii multe patimi rele pe calea lor nu m-au fost dus,
comoara inimioarei mele era atunci numai Iisus,
comoara inimioarei mele era atunci numai Iisus.
..........................



Nici un soare nu-i pe lume, sa te lumineze-asa,
ca privirea mamei bune in intunecarea ta.
Mamei bune, mamei bune,
ca privirea mamei bune in intunecarea ta....

.................................

Nici putere nu-i pe lume sa te mai ajute ca
rugaciunea mamei bune in instrainarea ta.
Mamei bune, mamei bune,
rugaciunea mamei bune in instrainarea ta.

Pretuieste-o caci pe lume doar o mama poti avea!
Ei ii esti dator iubirea cat esti tu si cat e ea.
Mamei bune, mamei bune,
ei ii iesti dator iubirea cat esti tu si cat e ea.

Patrisia mi-a dat voie "sa-mi fac de cap" cu pozele ei, iar Fr.Traian Dorz mi-a daruit clipe de amintiri si lacrimi din harfa lui nemuritoare.
Multumesc Patrisia, multumesc Fr.Traian, si multumesc mamei mele pentru tot ce a facut pentru mine.
La multi ani  mama draga!
La multi ani voua tuturor celor care sunteti mame!


10 comentarii:

Loredana spunea...

La multi ani, Corina draga!
Sa te bucuri de frumoasa ta familie!

Loredana spunea...

Sa ai o zi de 8 martie minunata si o primavara la fel!

adriana spunea...

La multi ani! Florile sunt in vaza blogului meu.

Pr.Victor spunea...

Printre rânduri şi simţiri,
Prin poze cu amintiri,
Regăsim gânduri senine,
Pentru mame şi copile.

corina spunea...

Parinte Victor multumim tare mult pentru versuri! :)
Ce frumos le-ati imbinat "printre randuri si simtiri"...

Cristina Sturzu spunea...

La mulţi ani cu bucurie, draga mea şi mulţumim pentru poezie! E foarte frumoasă!

RamonaM spunea...

La multi ani, ai o fetita tare dulce.

elena marin-alexe spunea...

Un adevarat aranjament artistic, in imagini si versuri, care au deschis poarta lacrimilor.
MULTUMESC din suflet, Corina!
O primavara inmiresmata si plina de har,sa ai!

Anonim spunea...

Draga mea, ce poezie minunata! asa am lacrimat... intr-adevar mamele sunt comori in vietile noastre. Domnul sa le mantuiasca!

corina spunea...

Cristina sunt strofe din mai multe poezii din cartea cantari nemuritoare ale lui Traian Dorz.:)

Ramona multumesc frumos!:)

Elena si eu iti multumesc esti o adevarata prietena! :)

Andreea sunt strofe din mai multe poezii dar sunt exceptionale! Ma bucur ca a mers la inima.Domnul sa-ti asculte urarea! :)