vineri, 11 mai 2012

Vasele din bucatarie

Toata viata trebuie sa invatam!

Desi am vreo cativa ani de casnicie  si tot pe-atatia ani in bucatarie zi de zi, niciodata nu mi-am pus intrebarea, ce sunt vasele. Stiu ca imi plac, dar niciodata nu le-am dat o definitie nici nu credeam ca ar exista o definitie si pentru vasele din bucatarie.
Asa cum va mai spuneam, nu pastrez multe deoarece nu vreau sa ma pierd prin ele si sa nu le mai razbesc la spalat.
La bucatarie pastrez un servici de farfurii, cateva cani, la fiecare cate un bol pe care il intrebuintez la gris cu lapte sau orez cu lapte, doua castroane mai mari si doua trei platouri de diferite marimi.
Cei drept cateodata imi par putine dar ma rezum la ce am.




Nu pot sa ma laud ca in bucataria mea totdeauna vasele sunt asa cum ar trebui sa fie.Mai raman si prin ghuveta de seara pana dimineata, cand intru in forma in ele.
Nefiind casnica (desi mi-ar placea), munca in casa o impart cu sotul.Si copiii participa, dar in general cu el m-am obisnuit.
Si-acum sa revin la definitia vaselor pe care am invatat-o in urma unei predici.
Spunea parintele ca un baiat proaspat casatorit, dupa putina vreme de cand facuse pasul casniciei, venise destul de dezamagit si ii povestise despre raspunsul deloc placut referitor la spalatul vaselor care il primise din partea sotiei lui iubite, intr-una din zile.
Nu vreau sa intru in detaliu dar vreau sa va spun ca, odata cu acest subiect parintele a invatat pe toate femeile si fetele din biserica, ce sunt vasele.
Vasele din bucatarie sunt: Monumente ale Binecuvantarii lui Dumnezeu!
Aceasta este definitia vaselor si mi s-a parut foarte interesant si bine punctat.
Ei parca nu se poate sa nu le indragesti mai mult...
Monumente ale binecuvantarii lui Dumnezeu....minunat!
Asta inseamna spunea parintele, ca avem ce manca si din ce manca si nu ar trebui sa ne permitem sa facem mofturi la ora de  spalare a farfuriilor.
Eu am prins ideea.....




Un sfarsit de saptamana Binecuvantat!

10 comentarii:

Loredana spunea...

Multumim. Un weekend frumos si voua!

ghemulet spunea...

Chear nu stiam asta despre vase....sa sti ca ai dreptate ca ti atat de putine vase in bucatarie...mi se pare logic si practic.Pupici.Un weekend frumos si tie :)

corina spunea...

Loredana, bucurie!

corina spunea...

Ghemuletule, multumesc pentru sustinere...:)

adriana spunea...

frumoasa definitie

gaby_d spunea...

Asa de frumos scrii mereu :).

elena marin-alexe spunea...

Mi-a placut expresia:
Monumente ale binecuvantarii lui Dumnezeu....minunat!

corina spunea...

Adriana si mie mi-a placut. :)

corina spunea...

Gaby fac si eu ce pot...:) multumesc pentru gand si amprenta!

corina spunea...

Elena, :)