joi, 10 mai 2012

Simplitate...

Duminica dupa Sfanta Liturghie, am programat o vizita la niste rude care locuiesc undeva la marginea satului si au curte.Si, pentru ca dispun de un petecel de pamant, incearca sa-l valorifice asa cum pot ei familia respectiva sunt tineri sub 30 de ani.
Intr-un coltisor aveau semanate ridichi, fasole de par si rasaduri de rosii.Mai aveau si un rondou pentru flori facut din doua randuri de caramida.
Si-am zis in gandul meu: frumos si de felicitat astfel de oameni!
Undeva mai in spate, detineau si cateva gainuse.
Gazda, inainte de plecare ne-a cadorisit cu oua de casa.
La un asemenea dar, fiecare a adus o exclamatie!




Ajunsi acasa cu darul, a doua zi am vrut sa le rasfat oare cumva asezandu-le pe masa la loc de cinste printre obiecte simple cu "arome" si " miresme" imbatatoare din vremea copilariei sau de pe rafturile bunicii.
Stiti dumneavoastra lingura de lemn, orologiul de perete, cosul de nuiele, mirosul ghemului de canepa... etc.
Si-am stat si le-am admirat!
Inconjoara-te de lucruri simple si ele iti vor aduce bucurie!
Unul din versetele alese mi-a strafulgerat gandul si mi-a soptit:
In toate lucrurile tale, fii cumpatat si nici o neputinta nu te va intampina! ( Isus Sirah 31:26)
Pofteste pe Hristos in inima ta si El te va imbogati!




Sa aveti simplitate in suflet!

12 comentarii:

adriana spunea...

Hristos a Inviat!

Sunt tare odihnitoare fotografiile tale, draga Corina

Geta spunea...

Ce frumoase sunt lucrurile simple, parca iti lasa libertate de miscare.

Voin Mirela spunea...

Atâta prospețime în paginile tale,nu mă satur să le citesc și să le recitesc...O seara minunata !

Anonim spunea...

Ce frumos!Ai avut parte de o zi cu poezie,cu bucurii simle si sanatoase.Ma bucur pentru tine Corina!

Mihaela V.

corina spunea...

Adevarat a Inviat! Acesta e motivul pentru care am dorit sa le aduc aici.
Noapte buna Adriana draga! :)

corina spunea...

Geta ai dreptate...:)
O noapte linistita!

corina spunea...

Adna multumesc tare mult! Te mai astept :)
Noapte buna si tie!!!

corina spunea...

Buna Mihaela! Avem nevoie de astfel de clipe si stari! :)
Noapte linistita!

Anonim spunea...

draga mea, ce frumoasa postare:)
te imbratisez!!

ghemulet spunea...

Mereu raman pe ganduri cand citesc vre-o postare de-a ta...scri atat de cald si de frumos,iar verseturile ,gandurile si vorbele tale sunt atat de linistitoare si placute.....

corina spunea...

Andreea intorc gandul bun! :)

corina spunea...

Ghemulet stii tu, fiecare suflet are frumusetile lui puse deoparte.Dumnezeu pe fiecare ne-a inzestrat cu daruri stiute numai de El.Noi ca persoane trebuie sa le identificam si sa le scoatem de sub promoroaca.
In toti Dumnezeu a pus sensibilitate, iubire, bunatate....:)
Fii binecuvantata!!!
Auzi as dori sa-mi dai adresa ta de mail.As putea sa-ti trimit lucruri frumoase...
Te pup!