sâmbătă, 7 iunie 2014

Rochite

Zilele trec ca vantul una dupa alta, la fel saptamanile, si lunile, si anul...
Nu mai avem mult si ne intoarcem in tara, cel putin asa avem programat si nu mai schimbam nimic.
Motiv pentru care avem tot interesul sa testam si sa hotaram care va fi munca noastra acasa.
In primul rand mi-am analizat bine inclinatiile ca nu as putea alege ceva in care nu am cat de cat habar.
Poate ma voi axa putin pe croitorie, si am intrat sa vad ce se intampla in randul vestimentatiei la copii.
Printre altele am selectat cateva fotografii cu rochite pentru fetite.
Va las in compania catorva. :)


                                                      sursa: google


sursa:google


                                                            sursa:google


                                                            sursa:google

                                                             

sursa: google
Sa aveti un sfarsit de saptamana minunat si sa petreceti sarbatori linistite!

15 comentarii:

ghemulet spunea...

A daoua rochita este extrem de frumoasa...imi place si rochita fetitei din dreapta din prima poza...
Sper ca revenirea sa fie cu bine..cu noroc

corina spunea...

Irinel, la anul viitor daca ajuta Dumnezeu ne reintoarcem. :)
Rochitele pentru fetite sunt super frumoase dar pentru baieti se gaseste mult mai greu imbracaminte.

prietena-japoneza spunea...

frumoase modele de rochiţe...
îţi doresc o duminică plăcută!

Geta spunea...

Foarte frumoase rochiţele, imi place când văd fetiţe îmbrăcate în rochiţe scurte, nu-mi plăcea deloc moda cu poalele până aproape de pământ la nişte copii.

corina spunea...

Prietena-japoneza, O Duminica minunata si tie!

corina spunea...

Geta, mie imi plac amandoua stilurile.Aici se poarta si lungi doar ca probabil sunt ceva mai incomode cred. :)
O seasra faina!

Fifi spunea...

Chiar vrei sa te intorci??? Nu poti face croitorie si acolo? poate si pe mai multi bani? Copiii nu au de pierdut daca se intorc?
Nu trebuie sa.mi raspunzi mie!!!! Sunt intrebari pentru tine ... Mult succes oricum. Eu bag mana in foc ca reusesti sa creezi niste minunatii!

Nicol spunea...

sunt foarte frumoase!iti doresc success in tot ceea ce iti propui!

Geta spunea...

Si in RO. e moda cu poalele lungi la fetite,(eu mai merg la onomastici pt. copii) consider că doar la un eveniment special merge aşa ceva dar pentru toata ziua mai ales la joaca sunt incomode si unde mai pui ca având atât material in ele sunt şi f.scumpe... de fapt cred ca asta a fost si scopul acestei mode ... sa ne ia cit mai multi bani din portofel.

adrianaTRU spunea...

...ce rochite minunate

corina spunea...

Fifi :), eu tot zic ca Romania nu e goala...
Sa speram ca va fi mai bine! :)
O zi faina!

corina spunea...

Nicol, multumesc tare mult! La fel si voua va doresc tot binele!!!

corina spunea...

Geta, aici ai dreptate sunt extrem de scumpe mai ales daca sunt si intr-un magazin mai sic, ajung si la 100 de euro.Ieri am iesit cu sotul , si am trecut pe langa cateva magazine unul era de incaltaminte ce preturi... 50 de euro o pereche de sandale. Uimitor cum se duc banii ...

corina spunea...

Adriana,si mie imi plac doar ca nu-mi plac preturile, care cu siguranta este unul exorbitant. :(
Eu am mai primit rochite la Patrisia de la prietene...

adrianaTRU spunea...

cred si eu ca preturile sunt f mari...stiu ca nu mi le-as permite niciodata....si eu ma bucur cand mai primesc hainute la fete...si chiar am primit destule,Multumesc lui Dumnezeu