joi, 5 iunie 2014

Imbunatatiri

Buna dimineata! Mult soare, flori, pasari, verde si multe etichete cu fluturi.
Daca am facut doua trei etichete cate am avut nevoie, acum parca dau pe moara cu facutul la ele.
Nu stiu care va fi soarta lor incotro isi vor lua zborul, dar eu mi-am propus sa reusesc sa realizez cel putin cinci pe zi.E mult de lucru la ele, ca le fac manual inclusiv fluturii ii decupez cu foarfeca.
In loc de snur le voi pune fontite si un medalion micut de metal (inimioare, randunici,trifoi, frunzulite).
Cred ca se potrivesc sa fie utilizate si ca invitatii la botezuri, onomastici etc.
Un obicei foarte fain pe care l-am vazut aici, este acela al mirilor de a darui fiecarui invitat o mica atentie in semn de multumire celor care au participat la nunta lor.
Cred cu tarie ca un astfel de fluturas cu un mesaj frumos scris pe el, ar putea fi daruit de catre miri, nuntasilor.





Va doresc o zi minunata!

3 comentarii:

@irina_sweet_home spunea...

ce delicate sunt!

Nicol spunea...

e o idee buna!Poti sa castigi ceva din munca aceasta migaloasa si frumoasa! Dunt deosebite si ar incanta pe cei care le primesc.Mult success!

corina spunea...

Nicol, cum ziceam nu stiu pentru ce le pregatesc dar eu le fac sa fie...
La comert nu ma pricep deloc. Dar cine stie...Multumesc!