joi, 16 ianuarie 2014

Prima pagina

O saptamana destul de agitata, mai mult afara decat acasa si parca se simtea nevoia de pus putin casa la punct.Am inceput totul la prima ora si am avut spor. 
Sambata, am vizitat reducerile de pret si nu m-au convins absolut deloc,dar mi-am cumparat totusi un caiet in care paginile vor fi lucrate in tehnica scrap.
Mi-a placut caietul pentruca are copertile cartonate iar paginile tind spre o culoare vintage.Este exact ceea ce aveam nevoie.


Incerc sa transcriu ciornele si fituicile adunate la intamplare. Paginile vor fi ingrijit scrise avand data si autorul textului.La inceput credeam ca o sa mearga super rapid transcrierea si poate chiar ar fi mers daca paginile ar fi continut doar scrisul, dar cum eu vreau ceva mai mult si timpul este mai prelungit.
Imi propun cel putin o pagina pe saptamana sa pot sa termin.
Cum sunt incepatoare, lucrarile vor fi mai simple dar si lucrate mai mult cu mana. Nu am ustensile performante asa ca, imaginatia imi va fi prietena permanenta.


Astazi la masa si conopida cu maioneza.
Se fierbe conopida, se toaca marunt, se adauga sare piper dupa gust, usturoi si maioneza.


Sa aveti o zi minunata!

12 comentarii:

Unknown spunea...

Sa ai spor si inspiratie!

Mihaela Dămăceanu spunea...

Arată foarte frumos caietul cu coperţile acelea de scrisoare veche. Spor îţi urez şi eu şi week-end plăcut!

prietena-japoneza spunea...

mult succes la transcrieri!
weekend plăcut!

corina spunea...

Niko, mersi! :)

corina spunea...

Mihaela, asemenea!

corina spunea...

Prietana, iti multumesc am vazut ca tu le ai bine cu transcrierile :)
sper sa duc la bun sfarsit lucrul inceput.

elena marin-alexe spunea...

Ingenioasă, ca de obicei, sigur ai şansa să izbuteşti în toate, draga mea.

florentin spunea...

Atat de simpla e reteata...si cat de gustoasa!...
O duminica frumoasa!

axasport spunea...

Mie mi-a ramas ochii la conopida....maioneaza e cea care se gaseste la magazin? sau ceva mai special?

all.florentin spunea...

bafta la transcrieri

bazarul lui albert spunea...

Spor la treaba!

corina spunea...

Axasport,maioneza este cea facuta in casa :)