sâmbătă, 9 martie 2013

Ciorba de perisoare

Am adoptat o noua reteta la ciorba de perisoare.Am zis sa mai schimb si eu elaborarea.Ingredientele sunt aproximativ aceleasi dintotdeauna cu cateva exceptii. De ex.nu am pus ceapa, rosii, bulion si nu am mai facut rantas (ingrosala de faina prajita in ulei si cu bulion) nustiu daca prin zona voastra se pregateste mancare cu rantas dar eu asa am invatat de la mama :)) in plus am pus smantana si lapte.
Deobicei  fierbeam legumele taiate cubulete iar acum le-am razalit si le-am rumenit dupa care am adaugat apa.


Daca v-ar interesa vreodata reteta, va invit din nou sa dati o fuga pana la Amalia ( Amalias blog) ca acolo veti gasi tot ce trebuie sa faceti pas cu pas.Cred ca v-ati obisnuit deja cu mine eu doar vin cu poze pentruca doar la atata ma pricep.Pot sa va spun ca a iesit super buna. Iulia se cam indoia cand i-am spus ca o sa adopt noua reteta dar  i-a placut si ei foarte mult.
Si-acum sa va spun si gresala pe care am facut-o.Stiti vorba aceea ca "graba strica treaba", pai n-am mai avut rabdare si oul cu smantana l-am turnat peste ciorba fierbinte si,...clar ca s-a adunat. Dar am gasit imediat si solutia si anume: dupa ce puneti ciorba in farfurie mai adaugati cativa stropi de lapte si nu o sa se mai observe smantana adunata. :))
Si vreau sa va spun ca am facut si tortul dar acela pe saptamana viitoare. E acolo in frigider, si, ....bineinteles ca trebuie sa iau notite in aparat ca sa vi-l pot arata.
Pana atunci,


Va doresc un uichend cald!!!

9 comentarii:

darul din inima noastra spunea...

arata bine si cred ca este foarte gustoasa; cu ce o acresti?

corina spunea...

Adriana, sunt pe net :) si o acresc cu moare. Si am taiat cativa ardei iuti de la borcan asa marunt si i-am bagat in oala.
Plec la dus ca la 7 incepe slujba de parastas. :))
Te pup!

Unknown spunea...

Ţi-am zis eu ca eşti inventivă?
Foarte bine arată ciorbiţa ta şi îmi imaginez şi gustul...bun de tot.
Poftă bună să aveţi. Sau deja aţi terminat-o?

Loredana spunea...

Pofta mare! Arata apetisant!

Mihaela Dămăceanu spunea...

Superbine arată! Iar farfurioarele acelea sunt superbe. Nu am ştiut faza cu laptele. Mulţumesc. Duminică plăcută, Corina!

elena marin-alexe spunea...

Imaginile tale împlinesc textul, de fiecare dată, dragă, Corina!

Pr.Victor spunea...

Am ajuns cam târziu, că taman s-a lăsat sec de carne. :) Dar pot aprecia o mâncare bună chiar şi dincolo de monitor, ca unul care gătesc (atunci când e nevoie ori când vreau să-mi fac ceva anume). Felicitări Corina!

Oana Dumitriu spunea...

Super apetisanta,bravo!Si noi suntem mari amatori de ciorba de perisoare.Te pup si mai trec.Imi vin idei aici la tine;)

corina spunea...

Multumesc fiecaruia in parte! Sa aveti o zi minunata!!!