joi, 21 martie 2013

Aranjament

Buna dimineata!Avem soare asa ca, sunt plina de energie.Nu vreau sa va atrag atentia cu ceva anume dar as putea sa va plimb putin prin confortul aranjamentului pe care obisnuiesc sa-l fac aproape zilnic.Obiectele sunt aceleasi dintotdeauna, doar ca le schimb mereu intre ele.
E si asta o munca nu? Tata mi-ar fi spus din start ca e pierdere de vreme :) si totusi mie imi place mereu sa improspatez.Ma intreb, oare e ceva neinregula cu mine?


Am vizitat blogul culinar Nico´s blog, de unde am luat ideea pentru masa de azi.Cartofi taiati in patru cu ciuperci la cuptor.Cred ca voi face si un sos. In legatura cu sosul e unul mai neobisnuit asa ca, nu vi-l recomand inainte ca eu sa-l fac si sa vad rezultatul. :) sosul e inventie proprie.


Am cumparat cateva portocale foarte gustoase. Rar nimeresc asemenea portocale, au mult suc.
Trandafirilor doar le-am scurtat cozile si le-am gasit locul intr-un borcanel.


Deci felul doi s-au desertul poate fi alcatuit din fructe citrice si fructe uscate.
Ieri am avut pilaf de orez si ceea ce se vede pe masa stafide, seminte, putin gem de caise impletite cu o rugaciune de multumire pentru toate bunatatile.


Vaza e una realizata manual, in care am asezat un manunchi de spice adunate vara trecuta de pe camp.
Se potrivesc de minune...dau un aer de rustic.


Sper ca nu v-am oprit prea mult atentia, si nu v-am deranjat de la treburile zilnice.
Sa aveti o zi cu soare!

14 comentarii:

Maria spunea...

Foarte drăguțe aranjamentele tale, Corina! Și mama bunicii mele din partea mamei mele (străbunica mea) făcea schimbări zilnice, iar la sfârșit de săptămână muta și o parte din mobilier.
O dimineață frumoasă îți doresc!

corina spunea...

Maria sa fi iubita!Ce frumoasa poza ti-ai facut cu Elenita! :)
Ai cunoscut-o pe strabunica ta?

Maria spunea...

Pe străbunica despre caare am vorbit, nu. Dar mama și bunica mea îmi povestesc despre ea. Îmi spun că ea ținea la mine foarte mult (eu fiind cea mai mică pe vremea când trăia ea). Am aflat mai mult lucruri despre ea ... Dumnezeu s-o ierte!

Unknown spunea...

Vaza aceea e foarte frumoasa. Am si eu ceva asemanator. Tare frumoase aranjamentele tale, Corina draga. Ca de obicei, ne incanti privirile si ne aduci liniste si lumina. Multumesc.

Mihaela Dămăceanu spunea...

Nici prin cap nu îţi trece ţie câtă frumuseţe şi utilitate aduci în sufletele celor ce îţi citesc rândurile şi îţi privesc pozele. Aşa cum frumos a spus Iuliana mai sus, ne aduci linişte şi lumină, ceea ce mereu ne va rechema pe blog. Venisem să îţi adresez nişte speciale mulţumiri. O zi cu soare, afară şi în suflet! Foarte frumoase aranjamentele, şi pozele, chiar dacă mărepet!

Nicol spunea...

Aranjamentele tale sunt chiar placute si ma delecteaza de fiecare data!M-a amuzat comnetariu cu strabunica...care muta si mobila;Draguta de ea!

Ingrid spunea...

Ador aranjamentele pe care le tot postezi :)

corina spunea...

Multumesc fetelor, Ingrid fi binevenita, m-ai luat prin surprindere :)
Sa aveti toate o zi frumoasa!!!

Claudia spunea...

Frumosul nu cred ca e pierdere de vreme mai ales cand si in asta gasesti motiv de a-L slavi pe Dumnezeu, Creatorul a tot frumosul! Si noua ne infrumusetezi paginile de intenet.:)

Nicol spunea...

Corina, iti multumesc de sustinere;de al doi-lea coment am nevoie pana maine cel tarziu la cartea Mostenirea!

Adelina spunea...

Foarte frumos!

Luminita spunea...

Buna ziua,

Vreau sa va spun ca v-am descoprit bloggul din intamplare,si l-am citit pe tot in cateva zile:) Imi plac toate postarile si vreau sa va multumesc pentru starea de bine si linistea pe care o transmiteti prin ceea ce scrieti.
Va felicit pentru familia frumoasa pe care o aveti si pentru tot ceea ce faceti:)O zi buna

corina spunea...

Claudia, Nicol, Adelina :)bucurie!!!

corina spunea...

Luminita, scuzama ca raspund tarziu dar am avut calculatorul stricat de sambata seara si nu am mai putut intra pe blog.
Tin sa-ti multumesc pentru frumosul mesaj de care pot sa spun ca m-am bucurat si chiar mi-a dat un impuls :).Fi binevenita oricand te mai astept :)!!!!!