vineri, 10 august 2012

O zi...

Buna dimineata! Deja e pe terminate si a doua saptamana de vacanta, si nu am facut nimic din ce mi-am propus. Desi sunt acasa, parca zilele sunt la fel de scurte. Mi-am propus mai multa lectura, ceva lucru de mana, iesiri mai dese la piscina, si bineinteles relaxare.
Aproape nimic din toate astea...
Intre casa si copii, cu greu ma adun sa-mi fac si "mofturile" mele.
Dar o zi tot am rupt-o, si am dat o fuga pana la Madrid singura.
Nu am mers cu un scop anume, asa ca am pierdut vreo sapte ore pe aleile Madridului. Credeti ca m-am plictisit? nici gand.


In prima jumatate a timpului, am petrecut-o prin anumite magazine. Am fost din nou pe la portelanuri.Apoi am dat peste un magazin de arte ale picturii. Acolo m-am pierdut in timp...M-au naucit atat picturile, ramele tablourilor cat si preturile.
Un alt magazin deosebit pe care mi-am permis doar sa-l admir, a fost cel inzestrat cu obiecte de cult.Icoane de toate felurile.Cel mai mult mi-au placut cele ortodoxe,  realizate din picturi scumpe imbracate in argint si in aur, de o frumusete coplesitoare.
Am  mai dat peste un alt magazin tot de arte, acesta fiind bine pregatit cu tot felul de rame de toate marimile si culorile, dar cel mai mult m-am bucurat ca avea si laminas.
M-am gandit ca in bucatarie, mi-ar place un tablou de laminas cu flori botanice.
Cred ca unele farmacii chiar si in tara, sunt dotate cu acest fel de tablouri.


Din aceasta plimbare m-am ales cu acest ulcior si tavita amandoua din portelan.
Am intrat intr-un magazin de chinezi si acolo am gasit ulciorul care mi-a placut imediat. Am gasit si o tavita potrivita la  marime si culoare si le-am cumparat.
Toata afacerea 3 euro.
Casetuta am cumparato tot de la chinezi dar mai demult.


A doua jumatate a timpului,  m-am uitat gura casca pe la cladirile impunatoare si bine ingrijite ale capitalei.
Dar despre acestea in urmatoarea postare.
Va doresc frumuseti sufletesti!

9 comentarii:

Anonim spunea...

Corina ai avut o plimbare minunata!Madrid...superb.
Abia astept sa povestesti si partea a doua :).
Madridul are un parfum istoric si cultural aparte.Chiar si unul comercial special...:).Observ cate posibilitati de achizitionare ieftina a produselor exista!
Sa mai faci astfel de plimbari si sa povestesti si noua ca sa ne bucuram.
Lucrurile pe care le-ai cumparat sunt foarte frumoase si cu bun gust.Sa le stapanesti sanatoasa si sa le folosesti cu multa placere!

Cu drag,
Mihaela V.

Pr.Victor spunea...

Spor la odihna vacanţei şi binecuvântări cu bucurie să fie la casa ta.

corina spunea...

Mihaela, nu sunt o buna povestitoare in privinta istorica si culturala deoarece nu am cunostinte dar, o sa aduc poze.
Oricum mi-au placut enorm cladirile.
Te imbratisez si eu! :)

corina spunea...

Parinte, aici nu avem popsibilitatea de a merge in vizita pe la manastiri. Nu exista in cultul catolic aceste pelerinaje sau poate exista dar nu stiu eu.
Asa ca, ma "rasfat" si eu pe unde pot.Incerc sa caut totdeauna partea frumoasa a lucrurilor chiar daca sunt create de maini omenesti, si poate au un spirit mai mult materielnic.
Am observat ca si acest fel de a vedea lucrul,iti ridica starea sufletului spre lucrarea lui Dumnezeu.
Prin arta se intrezareste divinitatea...
Aprobarea lui Dumnezeu, prin mainile oamenilor...
Multumesc ca ati trecut pe aici...va port pe toti in suflet. Mai ales celor cu care ma potrivesc in gand si simtiri...

Ana Maria spunea...

Madridul e un oras superb! Te felicit pentru alegere! Si vacanta placuta in continuare!

corina spunea...

Ana Maria, ce pot sa-ti spun ca, de 12 ani nu am fost in Madrid pentru o plimbare mai mult de doua trei ori.Deci cu alte cuvinte cunosc Madridul foarte putin.
Si de data aceasta am facut aceasta alegere.
Mersi mult de vizita!!! :)

ghemulet spunea...

este foarte dragut ulciorul...si tavita...asa nu am mai vazut..sa fie pereche...si alb imaculat...e pare ca ti-ai facut un mofticel...pe langa plimbarea care cred ca ti-a aranjat gandurile...Pupici

corina spunea...

Ghemuletule, ce mai faci?
Uite ca am reusit sa-mi fac un mofticel cum spui tu, dar as mai avea unul si anume: mi-as dori sa-mi mearga ordenadorulmai bine, ca abia reusesc sa scriu un coment la 15 minute.Uf... imi pare rau ca nu pot vizita aproape pe nimeni, nu mi se deschid paginile...
Pana la urma abandonez totul...
Te imbratisez!!!

Nicol spunea...

Corina tu esti omul nostru de legatura in ale sufletului cu alte zari...Reusesti sa faci niste postari asa faine si sa ma bucuri cu aceste lucuri frumoase;sa nu mai spun ca ne ajuti sa calatorim prin Spania cu toate aceste fotografii minunate! sa fii sanatoasa cu toti ai tai si sa ai parte de multe calatorii placute!