vineri, 17 august 2012

Din nou Madrid

Excursie neprevazuta dar efectuata zilele trecute.Intr-o dimineata indata, am trezit-o pe Patrisia si am plecat amandoua "in excursie". Inainte cu o seara nu i-a prea suras ideea cu termenul plimbare dar, cand a auzit ca de fapt plimbarea este inlocuita cu "excursia" atunci a fost Ok.
Admiram...



Am poposit pe calle Museo del Prado, pe o banca la umbra deasa de arbori inalti.
La o aruncatura de bat, fantana arteziana ne-a tras cu ochiul.



Si din nou cladiri impunatoare.




Care mai de care frumos gatite...






Spre seara am depus ultimul efort ne-am adunat puterile  mai ales Patrisia a fost franta dupa atata umblat pe jos intorcandu-ne spre casa.
Si,...odata cu acestea ne-a mai trecut o zi din viata...
Vacanta se apropie de sfarsit, aici am inteles ca, cursurile scolare incep cu o saptamana mai repede adica pe 6 septembrie.
Nu inteleg decalajul  dar in fine....
Astazi imi dau seama ca deja e Vineri... atunci se cuvine sa va urez un uichend placut!

4 comentarii:

KaBea spunea...

Frumoasa plimbare, mi-ar fi placut si mie !Cladirile sunt superbe !Sa aveti un sfarsit de saptamana frumos !Te imbratisez cu drag !

corina spunea...

Bea draga si voua la fel!
Voie buna Karinei! :)

Anonim spunea...

Multumim frumos!
Sfarsit de saptamana frumos iti urez Corina cat si celor dragi ai tai!
Multumim pentru poze,pentru atentie,grija si efort!Minunate sunt toate!

Cu drag,
Mihaela V.

Loredana spunea...

Numai bine! Sa aveti si in continuare vacanta frumoasa!