luni, 13 februarie 2012

Versetul saptamanii a saptea

Buna dimineata si bine v-am regasit intr-o noua saptamana!
Versetul acestei saptamani l-am ales in urma unei convorbiri cu fii mei mai mari Iulia si Bogdan.
Abia sambata  aproape dupa doua saptamani dupa ce avusese de complectat un chestionar despre homosexualitate, imi spune intrebarile si bineinteles raspunsurile pe care le-a dat.
Au fost intrebati despre inclinatia lor sexuala.Se simt heterosexuali sau au inclinatie spre homosexualitate.
O alta intrebare a fost aceea daca au facut cunoscut parintilor starea lor.Urmatoarea daca ar trebui ca heterosexualii sa fie pusi in situatia de a fi dati la o parte, care ar fi opinia lor.In total au fost zece intrebari.
Bineinteles ca am pus si eu intrebarile mele de rigoare care trebuiau puse din partea mea ca parinte.
Si am dezvoltat subiectul atat cat m-am priceput si eu.Desi varsta lor e una frageda cel putin asa mi se pare mie, totusi mi-am dat seama ca ei au mult mai multe cunostinte despre acest subiect devastator al sexualitatii.
Mi-am dat toata silinta sa vorbesc cat mai deschis si apropiat cu ei.I-am intrebat ce au mai invatat deaspre sex si despre protectia acestei manifestari.Bineinteles ca mi-au spus ceea ce au invatat la orele acestea.
Au fost invatati ca trebuie sa se protejeze de anumite boli si de sarcini nedorite.
Si care este aceasta protectie!? i-am intrebat.
Foarte simplu: imi spune Iulia. trebuie sa te protejezi cu un prezervativ.......



Dar despre castitate, sau infranare sau ca este foarte timpuriu sa incepeti viata sexuala nu v-a invatat?
Nu! fiecare e liber sa faca ce vrea.....
Pai atunci nu v-au invatat nimic folositor....
Am incercat sa le expun pe marginea cuvantului lui Dumnezeu, care sunt invataturile care unii parinti ai bibliei le-au adus in fata fiilor lor.
Si am ajuns la Tobit batranul care si-a chemat fiul lui pe nume Tobie sa-i deie ultimele sfaturi inainte de moartea sa.
Unul dintre sfaturile lui a fost si acesta:



Un indemn asemanator il vom gasi si la Pilde 23:20, unde inteleptul Solomon da invatatura fiului sau si ii spune asa:

Nu fi printre cei ce se imbata de vin si printre cei ce isi desfraneaza trupul lor!

Aceste exemple le-am adus in fata lor dar cred ca se mai gasesc si altele.
De aici incolo, am vorbit despre acest pacat in afara casatoriei, si despre urmarile lui nefaste.Desfranarea  aduce boala in trup si nefericire in familie multe lacrimi si dureri amare.Va sugerez sa cumparati carti ziditoare si explicative din punct de vedere crestin.Se gasesc forumuri Ortodoxe de inalta calitate."Cautati-l" pe parintele Arsenie Boca si va va da sfaturi exceptionale! 

Va doresc o saptamana binecuvantata!


6 comentarii:

Pr.Victor spunea...

Se pare că ai prin o parte din predica mea de duminică, aşa în eter. Eu le-am spus celor prezenţi că cea mai uşoară cale spre sărăcie şi pierzare este cea oferită de beţie şi curvie. Sunt păcate ce trebuiesc întreţinute zilnic şi nu ţin cont de pregătirea ori vârsta omului. Aşa că cine nu se vrea sărac, să nu se apuce de nci una dintre aceste patimi.

Iasmin spunea...

Domnul sa va aiba si pe voi si sa ne aiba si pe noi in paza... Iata ce am ajuns: nu e suficient ca le otravesc sufletele cu afise, muzica, filme, carti, reviste, emisiuni si absolut tot ce e in jurul lor cu imaginea imensa a defraului... Nu e suficient se pare, nu cad suficienti copii in plasa... Acum trebuie si impinsi pe ''scarile pacatului'' la vale...
N-o sa inteleg niciodata de ce se striga si se tipa aceasta asa-zisa ''normalitate'' homosexuala...
De ce trebuie sa stim noi ce e in dormitorul altcuiva?
Si mai rau de atat, de ce sa se imprime sufletul curat al unui copil cu imagini murdare si ganduri perverse ale acestei apucaturi?
Imi amintesc de un sfant care s-a luptat sa uite 3 ani de zile chipul unei fete pe care intamplator il vazuse pe camp, in trecere... 3 ani zile, sa uite o simpla imagine... Oare cat vor trebui sa lupte puii nostri sa se spele de mizeria acestei lumi- in care inoata si care li se vara pe gat obligatoriu?
"Vai lumii, din pricina smintelilor! Ca smintelile trebuie sa vina, dar vai omului aceluia prin care vine sminteala" (Matei 18, 7)

KaBea spunea...

Oare cata vreme iau in seama copiii sfaturile parintilor?!Asta ma sperie de acum.Vremurile s-au schimbat mult si din pacate copiii tind sa faca doar pentru ca a facut si x-lescu.Iti doresc multa rabdare,deschidere si intelegere.Te imbratisez.

corina spunea...

Parinte frumos ati spua!

Iasmin din pacate de acest fel de societate au parte nu numai copiii nostri ci si noi ne "infruptam" din ea cu voie sau fara voie. :(

Bea, Karina inca este mica dar, cine stie cum vor fi vremurile pe cand ea va fi mai mare...
Oricum odata cu inceperea claselor mai marisoare vei vedea multe lcruri neobisnuite pentru noi in ceea ce ei adopta din afara casei... e o adevarata "lupta"...

elena marin-alexe spunea...

Adevarate perle sunt invataturile Domnului.Ferice de cel ce tine cont de ele si ramane in ascultare de Dumnezeu.
Fii binecuvantata Corina!

corina spunea...

Elena singura fericire pentru un suflet....:)