vineri, 24 februarie 2012

Printre picaturi...

Va invit sa va delectati si dumneavoastra cu cateva imagini colorate, elegante, placute, linistite,ordonate stari care ar trebui sa ne stapaneasca inimile in fiecare zi.
Saptamana aceasta am reusit sa mai lucrez la petecelele crosetate pe care le am in lucru.In final m-am razgandit in privinta culorilor. M-am hotarat sa introduc cat mai multe nuante pastelate.Imi plac in mod deosebit culorile deschise luminoase!



Ieri mi-am aruncat putin ochii si printe reviste.Nu am mai facut-o de foarte mult timp....
Cu mult timp in urma am facut curatenie la reviste si le-am asezat intr-o cutie si le-am pus undeva sus de tot in fundul dulapului.Ieri cautand ceva pe-acolo am dat de cutie si m-am pus pe rasfoit.Mi-a trecut o ora pe nesimtite.Am facut si cateva poze asa ca, le-am adus aici.


De cand am venit in Spania si am gasit acest gen de dulapuri mi-au placut intotdeauna.
In dormitorul nostru ne-am facut si noi unul tot in acest gen adica in perete. Este atat de util incat cei care nu au nu isi pot imagina cat este de bun. In primul rand este foarte incapator ( cutii, incaltaminte, haine, valize etc) bineinteles cu masura toate acestea.Apoi nu trebuie mutat si ridicat pentru a face curatenie sub si dupa el.
Iar o alta utilitate pe care o are este aceea ca este aspectos.



Aici o camera curata pentru  scolarei.




Iar aici, patratelele crosetate.Am ajuns undeva pe la treizeci.:)

Si, aici ma opresc si va doresc un sfarsit de saptamana cald! :)

11 comentarii:

Geta spunea...

Ce culori frumoase,liniste verdeata,imi place foarte mult ! vad ca ai progresat la patrate, spor in continuare.

corina spunea...

Geta mersi tare fain! :)

Anonim spunea...

Ce faci cu patratele?

elena marin-alexe spunea...

Ce faci cu patratele_ Cumva le unesti si faci ceva de invelit pentru copii?
Imi place cum iti ordoneyi ambientul casei tale draga Cori!

corina spunea...

Alina, Elena, da m-am gandit sa le unesc si sa fac o paturica...
Sunt curioasa sa vad ce iese pana in final...
O zi buna fetelor!

KaBea spunea...

Ce frumos!Spor la treaba,abia astept sa vad ce iese.Pup dulce.

anairam58 spunea...

Foarte frumoase culorile.Si mie mi-a placut intotdeauna lucrul de mana ,de mica am cusut cruciulite,am tricotat,am insirat margele,am tesut carpete mici,am crosetata,am cusut haine pentru mine dar de vreo cativa ani nu mai am timp.Imi adun reviste si le pun la loc de cinste cu gandul ca poate la pensie voi ajunge si eu sa-mi reiau placerea.Pana atunci am sa admir seara ce frumuseti faci tu.Spor la toate.

Adelina spunea...

mulţumesc pentru picătura de linişte!

Liliana spunea...

tare frumos! si ce-mi plac culorile, am si eu ceva in lucru pentru mezina.

te pup, Corina!

Alina Villanova spunea...

Ca intotdeauna, cald si primitor la tine:-)

Te pup!

RamonaM spunea...

Culori foarte frumoase, abia astept sa vad paturica...spor iti doresc.