duminică, 12 iunie 2011

Expozitie Griñon 2011

Sfarsitul acesta de saptamana mai exact Sambata am avut bucuria sa ajung si eu la o expozitie de Patworck in Grinion undeva la 65Km. de Alcala de Henares.Am luat legatura cu Lilian care este autoarea blogului "Sembrando amor y alegria" o puteti gasi in blogrolul meu din partea dreapta.ea m-a anuntat si in final am reusit sa merg impreuna cu sotul si Patrisia sa vizitam aceasta expozitie.Tot aici am facut cunostinta cu Lilian deoarece nu ne vazusem niciodata doar prin intermediul blogurilor.
Vreau sa va spun ca mi-a placut iar ce am vazut acolo, am adus si cu mine ca sa pot impartasi cu iubitoarele lucrului manual.


 Au participat Doamne din diferite zone, au fost premiate mainile harnice cu diferite diplome, flori, au participat si la un Sorteu cu alte cuvinte au petrecut o zi frumoasa.
Va las sa va bucurati si sa admirati aceste lucrari realizate de femei de toate varstele.De fapt varsta nu conteaza atunci cand inima este vesela si tanara.













Franturi din interiorul expozitiei, iar mai jos impreuna cu Lilian.Ea este din Chile venita in urma cu aproximativ trei ani in  Spaña.


      Iar pentru ca sunt multe fotografii o sa le aduc in doua trei postari.Acestea sunt o parte iar in zilele ce vor urma voi reveni cu alte cateva.
            Va doresc o seara frumoasa!

13 comentarii:

Lilian Pilar spunea...

Hola Corina, fue un agrado conocerte a ti, marido y su hija bellísima, me encanto verte en el Encuentro, sigamos en contacto...Un gran abrazo y Feliz Domingo...

lotus art spunea...

Ce frumoase sant lucrarile di expozitie!!! Cred ca a fost o experienta frumoasa!O dumineca minunata!

Loredana spunea...

Foarte frumoasa expozitia. Ma bucur pentru tine ca ai putut ajunge.

Rodica Botan spunea...

Mi-ar fi placut sa fiu acolo si eu...imi plac lucrurile de mina desi ...parca e de-o vesnicie ca n-am mai pus mina sa cos...
Faine poze...

corina spunea...

Buna Susana!Intradevar a fost frumoasa toata expozitia.mie una mi-a placut!:)

corina spunea...

Loredana desi am ajuns spre seara aproape spre ultimele ore a meritat!:)

corina spunea...

Rodica acolo la tine, e mama Patchworkului.Profesoara mea de la curs a venit de acolo si a zis ca e foarte frumos.Poate vreodata ai ocazia sa ajungi la vreo expozitie cine stie?:)

Lumi RO spunea...

Foarte frumoase, arta; erau scumpe? Pentru mine, munca de acest gen nu are pret, consider ca oricat as plati pe un astfel de obiect, munca depusa tot nu este platita!

Liliana spunea...

Foarte frumoase, Corina!

Iar cele pentru copii m-au cucerit...

corina spunea...

Lumi ai dreptate munca nu este platita...
Nu aveau preturi expuse dar cred ca daca doreai un anume model probabil ca ti-l facea la comanda.eu tot ce am vazut erau doar unicate.O seara faina!:)

Liliana si pe mine m-au incantat cele pentru copii.Sunt foarte vesele!:)

KaBea spunea...

Ce de lucruri frumoase!Ma bucur ca te-ai putut duce si bucura de asa minuni.Sunt frumoase pozele,inclusiv voi.Pupam cu drag.

elena marin-alexe spunea...

Frumusete la superlativ! Multumesc pentru ca ne-ai impartasit si noua....clipe superbe insailari de arta de mare frumusete Corina!

corina spunea...

Bea multumim.:)

Elena binecuvantare!:)