duminică, 2 ianuarie 2011

Primul pas in anul 2011


In urma cu doua zile a mai cazut o petala din trandafirul vietii noastre a fiecaruia.Trecerea dintre ani am facut-o fiecare  dupa cum ne-a dictat inima.Alegerile au fost diverse pentru fiecare.Sunt convinsa ca nu putini au ales veselia, bucuria si placerea lumeasca care a umplut inimile doar pentru moment.Pe langa acest fel de suflete am vazut si multe inimi care s-au strans acolo langa Domnul Iisus ca impreuna cu El sa sarbatoresca iesirea din anul cel vechi si intrarea in anul cel nou.Datorita milei lui Dumnezeu si familia mea s-a atasat acelora care s-au adunat impreuna cu Hristos.Vreau sa va spun ca am savurat cele mai delicioase predici, cantari si poezii timp de doua ore si jumatate dupa care la ora 11:45 ne-am ridicat un manunchi de 60 de suflete ca sa multumim Domnului in rugaciune pentru anul care a trecut cu bune si cu rele dar si pentru al ruga fierbinte sa fie alaturi de toata lumea in anul in care vom intra.Rugaciunea s-a incheiat la 12:30 dupa care am servit si din bunatatile pregatite de Marta. In urma cu o zi am inceput prima fila din calendarul lui 2011.Si pe mine m-a strapuns diferite ganduri de innoire a vietii de zi cu zi.Mi-am propus sa rezolv adevarate bariere cu care trebuie sa lupt foarte viguros.Am multe lipsuri,cu virtuti nu ma pot lauda insa nu-mi permit in nici un caz sa ma predau deznadejdii.
Prima fila din calendarul meu va suna asa:   
                                Psalmul 50
   Milueste-ma, Dumnezeule, dupa mare mila Ta
   Si dupa multimea indurarilor Tale,sterge faradelegea mea.
   Mai vartos ma spala de faradelegea mea si de pacatul meu ma curateste.
   Ca faradelegea mea eu o cunosc si pacatul meu inaintea mea este pururea.
    Tie unuia am gresit si mult rau inaintea Ta am facut,asa incat drept esti Tu intru cuvintele Tale si biruitor cand vei judeca Tu.
    Ca iata intru faradelegi m-am zamislit si in pacate m-a nascut maica mea.
    Ca iata adevarul ai iubit;cele nearatate si cele ascunse ale intelepciunii Tale, mi-ai aratat mie.
    Stropi-ma-vei cu isop si ma voi curati;spala-ma-vei si mai vartos decat zapada ma voi albi.
    Auzului meu vei da bucurie si veselie; bucura-se-vor oasele mele cele smerite.
    Intoarce fata Ta de la pacatele mele si toate faradelegile mele sterge-le.
    Inima curata zideste intru mine Dumnezeule si duh drept innoieste intru cele dinlauntru ale mele.
    Nu ma lepada de la fata Ta si Duhul Tau cel sfant nu-l lua de la mine.
    Da-mi mie bucuria mantuirii Tale si cu duh stapanitor ma intareste.
    Invata-voi pe cei faradelege caile Tale si cei necredinciosi  la Tine se vor intoarce.
    Izbaveste-ma de varsarea de sange, Dumnezeule, Dumnezeul mantuirii mele; bucura-se-va limba mea de dreptatea Ta.
   Doamne buzele mele vei deschide si gura mea va vesti lauda Ta.
   Ca de ai fi voit jertfa,Ti-as fi dat; arderile de tot nu le vei binevoi.
   Jertfa lui Dumnezeu: duhul umilit;inima infranta si smerita Dumnezeu nu o va urgisi.
   Fa bine, Doamne, intru buna voirea Ta, Sionului, si sa se zideasca zidurile Ierusalimului.
    Atunci vei binevoi jertfa dreptatii, prinosul si arderile de tot;atunci vor pune pe altarul Tau vitei.
            Sa aveti un an binecuvantat!

11 comentarii:

KaBea spunea...

Draga mea,Corina,suntem oameni si suntem supusi greselilor.Dar sper sa avem intelepciunea de gresi cat mai putin cu putinta.Ma bucur ca te-ai simtit bine, si-ti doresc in acest nou an ,sa ai parte de tot ce-ti doresti.Te imbratisez.

Sandra spunea...

Feliz 2011 Corina..!!
Que Dios te llene de bendiciones este año..
Besos

Liliana spunea...

La multi ani in vesnicie, draga mea Corina!
Te imbratisez cu toata dragostea!

Mariana spunea...

Mulţi ani cu Hristos, Corina!
Să ne îmbogăţim cu pacea, bucuria şi dragostea Lui!

Te îmbrăţişez cu drag şi cu bucurie!

corina spunea...

Bea asa este dupa cum spui tu suntem supusi greselii dar trebuie si din partea noastra silinta sa dam navala sa apucam si noi in imparatia lui Dumnezeu.

corina spunea...

Sandra igualmente te deseo yo a ti!!!!Que Dios te bendiga!!!!

corina spunea...

Liliana ti-am simtit lipsa dar ma gandeam ca nu poti fi in alta parte decat impreuna cu Hristos!!!!!

corina spunea...

Masriana Domnul sa ne ajute sa ne intalnim si in vesnicia Lui cand vom trece acel prag!!!!
Un nou an mai langa El!!!!
Slavit sa fie Domnul!

Loredana spunea...

un an bun su plin de binecuvantari va dorim si noi!

corina spunea...

Loredana Doamne ajuta!

Anonim spunea...

A broad tolerance sometimes merely hides a weak character. A healthy and prosperous new year!
Ana