sâmbătă, 3 iulie 2010

Rugaciune pentru Tara mea

Vreau sa spun ca astazi am stat si eu tintuita in fata televizorului ore intregi si nu-mi venea sa cred ceia ce vedeam.Parca nici nu am cuvinte.Maine o sa incerc sa ma interesez daca s-au mobilizat si de aici din Spania sa se trimita ceva ajutoare sau macar bani.Este nevoie de toate si mai ales de rugaciune.Daca cumva vreun trecator intra pe aici si doreste sa se inscrie la cateva minute de rugaciune il rog daca doreste sa lase  numele si ora la care ar dori sa participe eu m-am inscris pe blogul Cellei "asteptand minunile".Cei care suntem departe si nu putem altfel sa punem umarul, am putea totusi sa facem putina jertfa pentru poporul nostru aducandu-l necontenit in rugaciunile noastre.Imi aduc aminte de 11 Martie Madrid cand a avut loc tragedia cu cele doua trenuri care le-au pus teroristii bombe.Cata jale a fost si atunci!Dar cu cata rapiditate s-a mobilizat toata lumea.Pe toate strazile se aflau salvari cu oameni raniti,altele adunau sange de la oamenii care doreau sa doneze.A fost o extraordinara mobilizare din partea tuturor.Inclusiv lumanarile au fost aprinse in toate garile Spaniei iar acolo fiecare persoana care ajungea ridica o rugaciune la Dumnezeu.Si pentru ca am intrat intr-un sfarsit de saptamana haideti cu totii sa lasam alte preocupari si sa ridicam rugaciuni spre cel Atotputernic.Multumesc tuturor celor care raspundeti!

2 comentarii:

elida spunea...

Da Corina ,buna idee cu rugaciunea,eu numai acum am vazut comentariu,daca ati hotarat o zi ,o ora anume anuntama si pe mine.Ori cum ma rog ,dar cand suntem mai multi in acelasi gand e si mai bine,Te pup

corina spunea...

Elida aceasta a fost pentru sfarsitul de saptamana care a trecut.Dar noi putem continua de exemplu seara ca sunt sigura ca vor fi suflete la rugaciune.Iti doresc o zi binecuvantata draga Elida si toate cele bune!