marți, 13 iulie 2010

La pret redus

Incepand cu luna Iulie in Spania incep reducerile pentru sezonul de vara.Pe tot parcursul anului imbracamintea,incaltamintea precum si alte produse din toate categoriile sunt destul de ridicate la pret.Cu timpul am invatat sa nu ma inghesui prea mult acolo unde sunt noutati si preturi exorbitante deoarece exista perioade in care poti sa beneficiezi de acelasi produs de buna calitate si la pret excelent.Asa ca am invatat sa astept.Rezultatul este dupa cum veti vedea in fotografiiile pe care le-am facut cu ocazia cumpararii a catorva hainute pentru copii.


Aceasta rochita este din bumbac foarte subtire si usoara aproape ca nici nu o simti cand o tii in maini.Desi este pentru fetite de 8 ani eu i-am cumparat-o Patrisiei care o sa creasca si o sa-i fie buna.




O alta rochita tot la 8 ani putin mai grosuta pentru perioada primavara-toamna.






Camasa tricoul si pantalonii i-am cumparat pentru Bogdan.Vreau sa va spun ca fiecare produs are pretul lui real pe eticheta care se vede.Cartonasele galbene reprezinta oferta lor si anume:Patru produse la pretul cel mai mare a uneia dintre ele.Deci pantalonii au pretul de 17,99.Eu am achizitionat alte trei produse si am platit pretul pantalonului.Mi-a iesit bucata la 4 Euro si ceva






Adidasi pentru Patrisia din piele la oferta.




Sandale din piele cu talpa de pluta foarte usoare l-am cadorisit pe Bogdan cu ele.
Aceste au fost cele cateva produse care si-au meritat pretul.:)
Nu am urmarit culorile cat m-am uitat la calitatea produsului si bineinteles la pret.
Cautati sa profitati in orice moment de ofertele care ne sunt puse la indemana deoarece ne ajuta la bugetul nostru din buzunar......
Binecuvantare tuturor!

7 comentarii:

C.T spunea...

Toate sunt frumoase , sa va fie de folos si sa le purtati sanatosi!

kis spunea...

asa preturi da!
probabil ca reducerile au legatura cu castigarea cupei la footbal!!!
o zi buna!

Liliana spunea...

Dragute hainutele, sa le purtati cu placere!
Cred ca procedezi foarte bine asa avand in vedere ca pruncii cresc tare repede.

corina spunea...

Kis reducerile nu au nici o legatura cu campionatul mondial.Aici de doua ori pe an adica vara si iarna sunt reduceri substantiale de preturi.Eu il consider un fel de ajutor pentru populatie.Si cred ca ar fi bine venit in orice tara.O dupa-amiaza linistita !

corina spunea...

Liliana multumesc.Eu de multi ani procedez in felul acesta adica cumpar hainute de pe un an pe altul sau chiar si mai mari.Am o cutie unde le depozitez dar nu facand abuz.Incerc sa imi impun o limita.Desi dupa cum vezi preturile unt atragatoare:).....

Mariana spunea...

Dragut!
Dar pe tine nu te-ai cadorisit cu nimic? Eu n-as fi rezistat sa nu ma rasfat...! :)

corina spunea...

Mariana....eu sunt mai "batrana"si am trecut pe locul doi.:)))