joi, 20 mai 2010

Despre obisnuinta vorbei murdare

Demulte ori  mergand pe strada fara sa vrei auzi cele mai mizerabile vorbe care ies din gura oamenilor.Pentru acest lucru cred ca este potrivit sa amintesc si despre vorbirea murdara .Am ales cateva exemple din Biblie.

 -Cu vorba cea fara de cumpatare nu-ti obisnui gura,ca intru aceea este cuvantul pacatului.

-Omul care se obisnueste cu cuvinte de sudalma,in toate zilele sale nu se va intelepti.(Isus Sirah.23.15-19)

-Iar de desartele vorbiri lumesti fereste-te,caci ele vor spori nelegiuirea tot mai mult.(2Tim.2. 16)

-Vorba voastra sa fie totdeauna placuta,dreasa cu sare, ca sa stiti cum trebuie sa raspundeti fiecaruia.(col.4.6)

-Pune Doamne straja gurii mele si usa de ingradire imprejurul buzelor mele.(Ps.140.3)

-Nici vorbe de rusine,nici vorbe nebunesti,nici glume care nu se cuvin,ci mai degraba multumire.(Efes.5.3-4)

Daca mai cunoasteti si alte exemple din Biblie va invit sa le aduceti la cunostinta prin comentariile voastre.Va doresc pace si bucurie !
                                                      Corina                                                    

3 comentarii:

Oana Roxana spunea...

Am ce invata din blogul dumneavoastra!

corina spunea...

Draga Oana multumesc.Nu ma prea pricep eu, dar ancerc sa fac si eu ceva pentru Domnul. Dumnezeu sa te binecuvinteze!

DoarATAT spunea...

Bună Ziua !
Doamnei Corina !
~
De mai bine de 5 minute, vreau să adaug un coment AICI, şi ... VID, nimic ... gând alb !
TOCMAI mi-aţi atras atenţia (de fapt ... Dumnezeu ! ... prin intermediul dvs. că SUNT delăsător !).
Biblia nu mai o citesc, nici la Biserică NU merg !
...
şi atunci ... "măcar" SĂ TAC !
~
Cornelius,