luni, 23 februarie 2015

Servet pentru bucatarie

Buna dragi prietene! Pentru postarea de astzzi am pregatit, un frumos servet pentru bucatarie. O broderie finuta  cusuta pe un coltisor si tivita cu dantela.  Sifonat arata tare rau, mai ales ca avea si ceva pete. Culoarea crem combinata cu albastru parea cam cenusie. L-am achizitionat totusi pentruca mi-a placut danteluta de pe margine.



Abia am apucat sa vin acasa sa-l trec prin reforma curatirii si apoi sa vad rezultatul, care dealtfel se vede din fotografii. :)




 Va urez o saptamana binecuvantata si va astept lunea viitoare :)

6 comentarii:

Jurnal cu flori spunea...

ce-mi placeeeee! si farfuriile sunt superbisime! Ioana :)

Silvia spunea...

Arata superb, felicitari pentru recuperarea servetului, i-ai redat viata! Ce poze frumoase faci! Numai bine!

corina spunea...

Ioana, setul de farfurii nu este al meu sunt ale proprietarului ( locuiesc cu chirie) :)

corina spunea...

Silvia trebuie sa recunosc ca, conteaza foarte mult calitatea materialului. Eu asta urmaresc atunci cand aleg :)

Loredana spunea...

Imi plac foarte mult lucrusoarele alese de tine.

corina spunea...

Multumesc Loredana :) defapt ele ma atrag pe mine.