duminică, 21 aprilie 2013

Lalele din carton

Vai, ce repede trece timpul mami, se plangea Patrisia astazi. Mi se pare ca ultimele doua saptamani parca au zburat...o priveam in ochi si-i dadeam dreptate...
Daca un copil de noua ani are astfel de simtiri in legatura cu timpul, atunci noi cei mari ce sa mai zicem?
Am intrat mai putin in virtual, in schimb am inlocuit acest timp cu cititul.De cusut nu am mai cusut nimic decat am mai facut cateva impunsaturi iar acum lucrul zace pe masa, poate ma adun cumva dupa sarbatori.
Am dat intaietate nevoilor copiiilor asa ca, am trecut putin de la cusut la un altfel de indeletnicire ceva mai atragatoare pentru copii.
Am tot achizitionat eu cartoanele de la oua, cu gandul sa vina vremea sa lucrez ceva din ele.
Saptamana asta mi-am facut timp sa cumpar materialul necesar, pentru a putea da "viata" acestor cartoane.
Impreuna cu Patrisia si Claudia o fetita din vecini, ne-am pus la lucru sa facem si noi niste floricele mai exact cateva  lalele. In aceasta postare va invit sa va umpleti de frumos si bucurie, iar urmatoarea postare ma silesc sa aduc si tutorialul, pentru cine doreste sa lucreze cu copiii acasa sau la scoala.

                               Laleaua cea rosie este a Claudiei, asa ca, a dorit sa si-o ia acasa. :)
                                                           

Patrisia a amestecat culorile incat la final acesta a fost rezultatul :)




Gherbele le-am gasit la 1euro buchetul, si am cumparat doua buchete, fiecare avand cinci flori.


Si, uite asa am adus o particica din primavara si la noi in casa.




Acestea fiind zise, va doresc sa petreceti o Duminica frumoasa!

10 comentarii:

Creando con graciela spunea...

Corina, tus flores son una verdadera primavera, mucho color, mucha luz, para una arreglo bellisimo.
Mira amiga, con las cajitas de huevos, se pueden hacer tantos trabajos preciosos, que la verdad HAY QUE JUNTAR todas las cajitas que se puedan, te felicito por la impronta que le diste con el color y los azhaares, es un impacto visual muy mportante.
Desde SALTA, ARGENTINA un abrazo GRACIELA

Unknown spunea...

Ar trebui sa te cheme Corina-maini de aur si vorbe de cristal :) Duminica frumoasa la voi acolo, departe!

Doina spunea...

Ai o imaginatie de mare artist.

CCristinaC spunea...

Foarte frumoase lalelutele. :)
E bine ca dai intiietate nevoilor copiilor. Ei sunt PRIORITATEA. Restul... nimicuri. :)
O duminica si o saptamina frumoasa sa ai!

Maria spunea...

Drăguță activitate!

Claudia spunea...

Foarte frumoase au iesit!

Mariana spunea...

Foarte frumos aţi lucrat, bravo! Îmi plac mult cele movulii. Gerbera e o floare frumoasă, îmi place tare şi mie...sunt mai ieftine ca la noi!

Loredana spunea...

Tu in orice casuţă ai fi, tot reusesti sa+ti faci un colt de rai, de care să te bucuri.
O săptămână frumoasă să ai!

corina spunea...

Dragile mele, cuvintele voastre sunt prea faine pentru mine...mai ales ca, eu mai si gresesc nu sunt mereu la inaltime... defapt nici nu stiu daca am mai urcat vre-o treapta...
Sa aveti o zi linistita!

elena marin-alexe spunea...

Felicitări!