luni, 23 ianuarie 2012

Versetul din saptamana a patra

Biblia sau HPS-ul nostru dintre leagan si mormant asa dupa cum spunea un parinte drag mie, este plin de indemnuri  invataturi dar totodata si poruncile  care trebuiesc duse la implinire Fara o viata curatita intinzand spre sfintenie, Raiul nu ne poate primi."Nimic murdar si spurcat nu poate sa intre in imparatia lui Dumnezeu" ne spune cuvantul.Cu cata seriozitate trebuie sa luam viata! Saptamana aceasta am trecut pe la tanarul Timotei, pe care Sf. apostol Pavel il iubeste si il ingrijeste duhovniceste aidoma propriului sau fiu.
M-am oprit la Timotei pentru ca mi-a atras atentia un lucru poate neobservat de cei care trec doar in fuga pe paginile sfintei Scripturi si anume ca Timotei era un tanar asa cum sunt si astazi tinerii nostri.
Dumnezeu asteapta sa-l caute cat mai multi tineri.
Iata reperul tinerilor din biblie este acest Timotei.



 Deci daca nu esti grabit s-au seara inainte de culcare te provoc iubite tinere fie ca esti fata sau baiat, sa citesti si alte invataturi pe care apostolul Pavel i le dadea lui Timotei.
Unul din aceste indemnuri l-am cules eu pentru al aduce in aceasta saptamana aici.
Dupa cum ai vazut, pe biletel scrie II Timotei cap.2:22.



Stiu ca e greu sa te abtii de la multe placeri ale lumii acesteia dar nu uita ca datorita lor vei putea fi in primejdie.Parintele Teofil avea un cuvant: Ocoleste pricinile si nu vei fi biruit!
Va doresc o saptamana cu pace in suflet!

13 comentarii:

Mariana spunea...

Corina, mulţumim!
O săptămână frumoasă!

Loredana spunea...

Sa ai o saptamana binecuvantata!

corina spunea...

Mariana, Loredana la fel! :)

adriana spunea...

Corina, iti multumesc pentru urarile de ziua mea. am tot avut pb cu netul si nu mai stiu daca am apucat sa iti multumesc.

Imi plac biletelele tale cu versete. Eu nu stiu ce sa fac, parca nu as trece la alt verset pentru ca inca nu il stapanesc bine pe cel de saptamana trecuta, pe care mi l-am propus spre aplicare.

Te astept cu drag si la postarea de astazi

Pr.Victor spunea...

Cu siguranta ca trebuie sa citim, mai ales ca spune o cantare frumoasa ca "din tineretile mele, multe patimi se lupta cu mine...".
As pulsa un pic si as spune ca trebuie citit, dar macar un verset trebuie si retinut pentru ca mai apoi sa fie aplicat in viata.

Cristina Sturzu spunea...

Minunat, Corina!
o săptămână cu Bucurie!

corina spunea...

Buna Adriana,stai linistita mi-ai multumit intr-o postare anterioara.:)
in legatura cu versetul nu trebuie sa treci mai departe daca nu nu poate fi retinut. Acum stii ceva eu tocmai de aceea, caut in asa fel ca versetele sa fie mai scurte ca sa imi ramana bine in memorie.
O sa trec pe la tine! :)

corina spunea...

Parinte Victor e adevarat ca trebuie atat retinute cat si aplicate aceste versete.Tocmai de aceea mi-am facut un Jurnal adica voi aplica biletelul pe o pagina a caietului si toarta saptamana il voi citi si reciti pana imi intra bine in memorie.Avandule pe toate la un loc,caietul va fi rasfoit dimineata si seara inainte de culcare.
Eu asa procedez acum nu stiu daca mai sunt suflete interesate sa faca acest lucru.
Sa va mai spun un lucru observat de mine.Sunt persoane care nu inteleg versetele deoarece nu au nici o tangenta cu biserica si e clar ca nu le inteleg.Dar trebuie sa se straduiasca fiecare sa caute atat in biserica cat si in Sfintii parinti!
Internetul e la indemana tuturor sa caute lucrurile placute lui Dumnezeu sa le afle si sa se constientizeze pe sine insusi!
Va multumesc!

corina spunea...

Cristina Doamne-ajuta!:)

Iasmin spunea...

Corina, multa bucurie ne aduci punand inaintea noastra acestea... Ce poate alina mai mult un suflet indurerat decat astfel de versete? Si cine oare nu are un suflet indurerat, cine oare nu primeste si palme, cine oare nu este si scuipat in viata, cui oare nu i s-a intors spatele vreodata....
Purtam cu noi urmele celorlalti, multe sau putine si invatam pe cat se poate sa-i iubim chiar si atunci cand ei nu ne pot iubi. Acestea toate le regasim cu credinta, nadejde si dragoste...
Dar mai presus de toate, cu dragoste! Te imbratisez cu drag!

corina spunea...

Iasmin, sigur ca toti am trecut sau trecem sau poate chiar vom mai trece prin dureri ale inimii...
Desigur prin iubire sau dragoste se mai poate birui.Prin altceva nu! :)
O seara minunata!

elena marin-alexe spunea...

Dumnezeu sa te binecuvanteze pentru comorile pe care le impartasesti tinerilor si nu numai , aici pe blogul tau, Corina draga.
Indemnul la veghere asupra ispitelor este binevenit, mai ales ca traim intr-o lume ce agonizeaza in pacat.
Domnul sa aiba grija si sa izbaveasca de cel rau tineretul Romaniei!

corina spunea...

Elena, Amin!