joi, 13 octombrie 2011

Targ medieval

Zilele acestea  Alcala a fost din nou gazda targului medieval care se perinda in fiecare an de ziua dedicata lui  Cervantes.
Este un targ mare, iar mie imi place sa umblu prin aceste targuri.
In primul rand lucrurile cu care ne intalnim intr-un astfel de targ sunt lucruri care ne duce cu gandul la trecut.



De data aceasta am urmarit mai mult, felul impodobirii tarabelor.De ex.aici se confectionau coronite din flori de camp uscate sau flori de pae cum li se mai spun.
Anul acesta fiind un timp foarte frumos cu temperaturi ridicate atat fetitele cat si femei care au venit sa se plimbe pe strazile targului, erau imbracate in ii albe si impodobite cu coronite din aceste flori.
Aceasta priveliste m-a dus cu gandul undeva departe...pe vremea cand fetele de la noi de la tara umblau cu cosite si mergeau la secerat prin lanurile de grau aurii.



Coronite gata realizate.



Va aduceti aminte de bunica?Pai aici m-am "intalnit" cu dumneaei printre firele de lana...



Un mester olar care invata copii sa isi faureasca cate o canita....Apoi isi scriau numele, asteptau sa se usuce pentru a le putea lua acasa.Era o coada atat de lunga cu copilasi care asteptau sa le vina randul.Si aici mi-am amintit de randul imens care il faceam la paine pe vremea cand eram copil...





Aici cred ca se vindea ceva de-ale mancarii dar mi-au placut spicele de grau si porumbul si lingurele de lemn si felinarul....:)


Aici standul cu branza de toate categoriile.


                             Targul a tinut sase zile iar noi am avut liber doua zile de la servici iar copiii de la scoala..Ne-am adunat mai multe familii cu  copii si am iesit in aceste zile la drumetie in aer liber.Pe o asa vreme cu soare este imposibil sa-ti petreci timpul in casa.
                 Multumim lui Dumnezeu pentru toate bunatatile cu care ne inconjoara in fiecare zi.
                                                              O zi minunata!
                 


7 comentarii:

Lumi RO spunea...

Cred ca as vrea sa fiu si eu pe acolo.

Adelina spunea...

Foarte frumos!

adriana spunea...

nu ma mai satur privind

Alina Villanova spunea...

Tare frumos!

Geta spunea...

Foarte frumos, ce mult imi plac tirgurile, cind am ocazia umblu si eu prin tirguri si neaparat imi cumpar ceva de pe acolo.

elena marin-alexe spunea...

Imaginile tale sunt atat de frumoase ca mi-ar placea sa fiu printre privitorii de la fata locului, la acest targ.Numai bine Corina!

QDO spunea...

As fi stat si eu o zi intreaga printre tarabe!