miercuri, 9 martie 2011

Ornament special

Sambata o zi insorita de primavara.Soarele sus pe cer, ne trimitea razele sa ne dezmortim de amorteala care ne cuprinsese in urma cu o zi ploioasa si inzepezita.Inca de cum am deschis ochii, imi propusesem sa-mi pregatesc masa cu un nou ornament.M-am gandit la tata care nu mai este printre noi,si ca sa il simtim mai aproape am luat hotararea ca , ornamentul din aceasta luna, sa fie pentru el.
Dupa ce toti ai casei am participat la curatenia de sambata dimineata,mi-am facut int-un suflet drum la sera cu flori din apropiere.Am cumparat ghiveciul cu o floare alba,lumanarea de la chinezi, iar colacelul este de la ziua inmormantarii si vreau sa-l pastrez pentru mult timp.





Dupa ce l-am lasat doua saptamani la uscat, sambata, mi-am facut timp si l-am dat cu lac, apoi l-am impodobit cu o floare neagra si o bentita ingusta alba.


De cate ori privesc spre el de atatea ori il pomenesc pe tata.



Floarea e a lui...





Eu sunt in negru dar voua va doresc o zi in alb!

15 comentarii:

PiArte spunea...

O primavara frumoasa, Corina!

Ana Maria spunea...

Frumos aranjamentul Corina! Spune-mi te rog despre ce floare este vorba!

corina spunea...

Cristiana multumesc frumos!O primavara deosebita si tie!

corina spunea...

Ana-Maria floarea se numeste Cyclamen, si inflorescenta ei, cuprinde din septembrie pana in martie.E floare de interior, necesita multa lumina, nu foarte multa apa,si trebuie ferita de curenti mari de aer.
Mie mi-a placut-o foarte mult.
O zi frumoasa!

Oana Dumitriu spunea...

Corina,sa-l ai aproape vesnic pe tatal tau!Esti o fiica deosebita!
Sa ai o zi senina,ca sufletul tau!Te imbratisez!

denisia spunea...

Multe imbratisari!

corina spunea...

Oana,cred cae este foarte important sa ne ingrijim de toti cei dragi ai nostri plecati la cer!E o datorie.
Numai bucurii iti doresc!

corina spunea...

Denisia, o primavara calda, senina, inmiresmata pentru sufletul tau iti doresc!
Sa fi iubita!

Lumi RO spunea...

Frumos si delicat! Sa ai o primavara frumoasa!

Alina Villanova spunea...

Corina, trimit si eu un gand bun!

Geta spunea...

Interesant ornament, n-am auzit pina acum ca se face asa ceva din colacelul de la inmormintare.
Funda neagra cu bentita alba ce interpretare are ?

corina spunea...

Lumi multumesc!

corina spunea...

Alina Doamne-ajuta!

corina spunea...

Geta, pai cred ca este "interesant" pentru ca asta este o inspiratie de-a mea.Insa nu totala, pentru ca de ex.pastrarea colacelului o am chiar de la tata.Imi aduc aminte cand a murit bunica mea,acum 26 de ani, tata a pus un colacel de la inmormantarea ei, in pivnita intr-un cui.Nu as vrea sa mint dar colacul cred ca exista si in ziua de azi doar ca este uscat de tot si desigur ca este mmucegait si se faramiteaza foarte usor daca il atingi.Eu tocmai pentru acest motiv m-am gandit sa-i dau un strat de lac.Sunt si eu curioasa sa vad cum se pastreaza.Iar fontitele nu le-am interpretat.Negru e doliu iar alb stiu eu poate sa simnifice lumina.
Dar mie imi place, chiar daca nu face nimeni!
O zi senina sa ai!

Geta spunea...

Multumesc pentru raspuns Corina, foarte frumos gestul tau de a pastra colacelul in acest mod, cred ca o sa dureze foarte mult.
Eu stiu ca funditele negru cu alb semnifica doliul pentru cei tineri decedati. De aceea te-am intrebat, am crezut ca mai exista si alte interpretari ale acestui simbol.