duminică, 26 decembrie 2010

Inca un an



La  buchetul vietii mele am mai primit un an in dar.Imi indrept gandul spre Dumnezeu cu multumiri.Pe langa binecuvantarile cele multe cu care m-a invrednicit de foarte multe ori, desi tot de foarte multe ori nu meritam ori nu-mi dadeam pur si simplu seama ca sunt trimise de El, socotesc ca si data din calendar a zilei mele de nastere 26 Decembrie este tot o binecuvantare.Si cum sa nu fie? cand ea face parte din manunchiul de sabatori ale iernii in care inima omului parca se preschimba in bunatate,pace si  bucurie o data cu venirea in lume a Nasterii pruncului Isus.
Multumesc si parintilor mei care au raspuns afirmativ la vestea venirii mele in aceasta lume.Raman la aceste putine ganduri.Nu pot sa spun mai mult decat Doamne multumesc!

      Sunt nascut odata cu acest pamant
      toate ce-s intr-insul si in mine sint:
      timpul lui ce fuge, lutul lui cel greu,
      plansul lui el singur -sint si-n trupul meu.

     Si-s nascut odata cu acest cer sfant
      Toate ce-s intr-insul si in mine sint:
      cantecul, lumina, vesnicul credeu
      linistea si taina-s si-n sufletul meu.

      Si-s nascut odata cu acest Cuvant
      toate ce-s intr-insul si in mine sint:
       zbucium de iubire, calm de Dumnezeu,
       dor de vesnicie-sint si-n duhul meu.
                               Traian Dorz.

                  Va doresc o Duminica dintre cele mai alese!
 

19 comentarii:

Ionel Mesaros spunea...

La multi ani!
Va doresc sa fiti sanatoasa si sa va intalniti mereu cu Fericirea!

Ela spunea...

La multi ani fericiti, multa sanatate si mereu sa fiti o familie unita!

Dana spunea...

La multi ani, cu bucurie si binecuvantare!

Geta spunea...

La multi ani, cu sanatate si fericire !

Ana spunea...

La multi ani, cu sanatate!

KaBea spunea...

LA MULTI ANI ,CORINA!Iti dorim multa sanatate si toate dorintele tale sa se implineasca,iar norocul sa te insoteasca mereu cu sanatatea de mana.Te imbatisam cu mult drag.

lotus art spunea...

La multi ani !!! si multe impliniri !!! Viata este frumoasa pentru ca este un dar,bucurate de acest dar alaturi de cei dragi!!! La multi ani !!!

Andreea Tatiana spunea...

La multi ani!. Bunucl Dumnezeu sa-ti daruiasca mantuirea

Loredana spunea...

La multi ani! multa samatate iti doresc si ani multi si frumosi petrecuti alaturi de familie!
ce frumos sa fii nascuta la o asemenea zi!

Loredana spunea...

iar cuvantul de aici de la verificarea cuvintelor a fost corine, draguta coincidenta, nu-i asa?

Alina Villanova spunea...

La multi ani, Corina! Sa fii sanatoasa alaturi de ai tai si sa mergeti impreuna spre mantuire.

Mariana spunea...

"Să fii un vas ales lui Dumnezeu,
Să ai rod bun cules din orice greu,
În jurul tău să poţi
Să-i fericeşti pe toţi,
Aşa-ţi dorim, aşa,
De ziua ta!" (Traian Dorz)

Te îmbrăţişez cu drag şi doresc ca în toţi anii ce vor urma sa te însoţească mereu credinţa, dragostea, nădejdea şi bucuria! Mulţi ani!

corina spunea...

Va multumesc din suflet la toti.M-ati bucurat fiecare imparte.iar eu la randul meu va urez numai bucurii!!!!:)

corina spunea...

A Loredana mi s-a parut si mie interesanta coincidenta cu corine fain foarte fain.:)

@irina_sweet_home spunea...

La multi ani!cu sanatate, impliniri si fericire alaturi de cei dragi!

Simona spunea...

La multi ani! Te imbratisez cu drag!
Sarbatori fericite!

corina spunea...

Irina multumesc tare mult!
Simona inca mai treci pe aici?Si tie iti multumesc si la fel primeste si din partea mea Sarbatori fericite!
La multi ani! pentru noul an care vine.

IrinaBohemianDance spunea...

Scuze de intarziere,dar tin si eu din toata inima sa-ti doresc un sincer: La multi ani,sanatate si tot ce doresti sa se implineasca!

Imbratisari,

Irina

corina spunea...

Irina draga mea niciodata nu-i tarziu sa oferim ceva din suflet.Iti multumesc si tie tare mult!