miercuri, 24 martie 2010

Cind copiii au dreptate

Traind sub acelasi acoperis parinti si copii ne izbim de diferite probleme zilnic.In urma cu vreo doua zile,Bogdan din nou vine de la scoala nu tocmai bine.Adica a venit foarte "umflat in penele lui care acum incep sa-i creasca",revoltat de data aceasta pe "profe"a lui de cunostinte naturale.De cind a intrat pe usa a inceput :
  Mama nu se poate ne- am saturat cu totii de "profa" noastra.Gata s-a terminat e deajuns e prea mult!
Nu intelegeam nimic din revolta lui."Era in drept" trebuia sa- l ascult dar fara sa inteleg nimic.Dupa mai multe insistente pe care le-am facut in timpul revoltei lui Bogdan am inteles ca"Profa"lui vorbeste urit cu ei, ii face in tot felul ,ii trage de mineca si multe altele.Atunci am zis:Bogdan hai sa iti explic ceva!
.Nu eu stiu explicatia pe care tu mi-o dai si nu am nevoie de ea.!
Care e explicatia mea?
Pai care alta decit aceea ca trebue sa o iert!dar asta nu vreau eu .
Si trebue sa mergi la scoala sa vorbesti cu ea.Ce educatie ne da ea, ce sa invatam de la ea ?Doar prostii?Mama trebue sa faci ceva !Atunci am cerut ajutor de sus si cu glasul blind i-am spus:Intradevar trebue sa o iertam amindoi pe aceasta profesoara. Cu siguranta ea nu il cunoaste pe Domnul de aceea are gura sloboda.Apoi in gindul meu am cumpanit:Daca Bogdan pina astazi nu mi-a spus nimic rau de aceasta profesoara cum sa ma duc eu la ea ?Cum procedati voi dragi parinti ?De fiecare data dati dreptate copilului?S-au incercati sa analizati si abia apoi hotariti?Va doresc bucurii!

Niciun comentariu: