vineri, 29 aprilie 2011

Prioritati

      

              Azi vreau sa-ncep ziua cu rugaciune
              Azi vreau sa citesc un Psalm de Lauda lui Dumnezeu.
              Azi vreau sa-i cant si o cantare,
              Azi vreau sa multumesc Domnului pentru atatea lucruri...
              Azi vreau sa ma comport frumos
              Azi vreau sa iert pe cel ce-mi va gresi.
              Azi vreau sa nu jignesc pe nimeni.
              Azi vreau sa nu ridic tonul.
              Azi vreau sa raspund oricui frumos.
              Azi nu vreau sa fiu lenesa.
              Azi vreau sa plac celor din jur
              Azi vreau sa ma straduiesc mai mult...
              Azi vreau sa dau prioritate familiei.
              Azi vreau sa-mi pese de copilul meu.
              Azi vreau sa fac cateva metanii pentru copii si tineri.
              Azi  vreau ca fotoliul din fata televizorului sau internetului vesnic ocupat de mine, sa fie liber...
              Azi vreau sa fiu o femeie dupa inima lui Dumnezeu!
                

13 comentarii:

minoki spunea...

Si eu as vrea. Tie iti reuseste?

Pr.Victor spunea...

Sa-ti ajute Dumnezeu sa poti implini toate cele bune pe care ti le doresti.

corina spunea...

Minoki ma lupt!Trebuie sa pot...:)

corina spunea...

Parinte Doamne ajuta la toata lumea sa ne imbunatatim prioritatile!

Lumi RO spunea...

Unele le reusesc, dar nu toatae, deci, mai incercam, perseveram.

Mariana spunea...

Să fie dorinţă şi îndemn pentru noi toţi, îndemn la dragoste, veghere şi rugăciune!
Hristos a înviat!

corina spunea...

Lumi toate aceste indemnuri cer perseverenta asa cum spui tu, si seriozitate.
Si cred ca mai vem nevoie de ceva si anume de buna dispozitie.Si aceasta joaca un rol important in caracterul nostru.
Sa ai o zi deosebita!

corina spunea...

Mariana este exact un fel de instructie.cu alte cuvinte avem nevoie de slefuirea vointei.De vointa depinde totul!
Adevarat a Inviat!

elena marin-alexe spunea...

M-ai inflacarat cu cele scrise draga mea. Finalul mi-a pus capac,dar un capac de excelenta:
Azi vreau sa fiu o femeie dupa inima lui Dumnezeu!
Si eu!
Cu imbratisari cu iubire din IUBIRE, te salut din Vrancea!

darul din inima noastra spunea...

Amin!

magdala spunea...

Corina, imi plac enorm dorintele tale. Si tare bine ar fi sa le ducem mai multe la un bun sfarsit.
Adevarat a inviat! ca sa ti raspund la urare de pe blog:)
Toate bune!

corina spunea...

Elena cred ca noi avem nevoie mereu de inflacarare.
Ar fi bine sa ne putem intalni mai des cu ea.
Ma bucur ca ti-au priit aceste randulete...
Si eu te imbratisez!

corina spunea...

Magdala aceasta a fost inspiratia pe care am avut-o odata cu desteptarea la ora diminetii!:)
Doamne ajuta!