duminică, 17 aprilie 2011

El Domingo de Ramo

Se anunta o Duminica frumoasa Duminica de Florii.Inca de cand am deschis ochii soarele ne astepta bucuros zambitor pe bolta cereasca.Razele razlete ale soarelui ne imbiau sa ne pregatim sa intampinam pe marele imparat si Dumnezeul nostru Iisus Hristos.
De cum am iesit din casa pe strazi era o forfota mare.La fiecare colt comercianti cu ramuri de maslini ne ieseau in cale.
Un ramo la voluntad! adica ramul nu are pret astazi ci fiecare da cat doreste.
Am luat si noi un buchet, si ne-am continuat drumul spre Sf.Liturghie.

Cand am ajuns la biseica era de neintrat.Nu am apucat nici macar sa intram inauntru dar am ascultat slujba de la usa.La sfarsitul slujbei Mariana Anghel solista de muzica populara, ne-a cantat un manunchi de pricesne frumoase.
La intoarcere spre casa, am prins procesiunea pe care o fac catolicii in " Domingo de Ramo".
Am avut aparatul la mine asa ca am facut cateva fotografii.











Dupa procesiune am plecat spre casa iar acum ne pregatim sa iesim undeva in natura.
Va doresc o Duminica frumoasa!

12 comentarii:

Lumi RO spunea...

O duminica placuta si o saptamana usoara iti doresc!

Praf de Stele spunea...

Ai surprins imagini si locuri deosebite ! Cred ca este minunat sa le traiesti pe viu ! O zi placuta in continuare.

Dana spunea...

Frumoase pozele. Multumesc pentru vizita si pentru mesajele minunate transmise. O saptamana cu mult soare iti doresc!

corina spunea...

Lumi multumesc si la fel iti doresc si eu tie!

corina spunea...

Praf de stele da, e interesant cand vezi si afli lucruri noi.
Obiceiurile sunt foarte diferite.

corina spunea...

Dana Doamne ajuta sa fim cu totii bine!

elena marin-alexe spunea...

Imi plac mult aceste procesiuni.Sunt ca niste ODE aduse Mantuitorului.
Si la noi in tara prin partea Timisoarei, se obisnuieste acum in preajma Invierii: Marsul lui Isus, o procesiune in care toate cultele crestine: Ortodoxi,catolici,baptisti, oastea Domnului, penticostali, protestanti, uniti in dragostea Lui merg cantand si scandand numele Mantuitorului.
Mi-ar placea sa particip si eu macar o data.

corina spunea...

Elena si mie imi plac.Eu m-am obisnuit cu ele inca din primii ani dupa revolutie cand mergeam la adunarile pe tara de tineret a Oastei Domnului.Imi aduc aminte ca prin 93 cred a avut loc pe tara o astfel de adunare la Bucuresti.Toate trenurile ajungeau la ora 8 dimineata in gara de Nord.La un moment dat, s-a facut o coloana de cativa km.de frati in frunte cu cativa zeci de preoti , cu icoanele Maicii Domnului si a Mantuitorului nostru.Cred ca a avut loc in prima Sambata dupa Pasti.
Incolonati frumos cu steaguri si icoane am cantat marsul Invierii pe strazile Bucurestiului.A fost ceva ce nu pot sa descriu.Apoi a urmat Cluj, Galati, Iasi, Sibiu, etc.
aceste marsuri sunt extraordinare...

Oana Dumitriu spunea...

Incantatoare imaginile!La noi nu exista astfel de procesiuni...
O saptamana binecuvantata va doresc!

maría cecilia spunea...

Querida Corina, que hermosa fiesta es el domingo de ramos y qué bella la celebración en tu ciudad!!
cariños

corina spunea...

Oana la fel sa aveti si voi.O seara lina!

KaBea spunea...

Ce frumos si interesant.Ati avut o zi frumoasa si va doresc sa aveti mereu.Pupici la fete frumoase.