luni, 11 aprilie 2011

Anotimpurile inimii

Biblioteca noastra a mai crescut cu inca un manunchi de carti.Iulia a prins gustul autoarei Janette Oke.A citit continutul celor 8 carti "Invaluiti de iubire", apoi a continuat cu cele 4 ale "Mostenirii din preerie".Vazand ca i se termina lectura, m-aintrebat daca pot sa-i mai achizitionez ceva de aceasta autoare.Am intrat la editura si am comandat o alta colectie "Anotimpurile inimii".Saptamana care a trecut le-am primit.A fost foarte incantata!
Dupa fiecare carte citita, i-am propus ca ar fi bine sa-si noteze anumite virtuti pe care le-a intalnit la fetele din preerie si care ar fi bine asa usor sa le aplice si ea in viata deoarece ii sunt de mare ajutor.
Cartile sunt foarte atragatoare si ca coperta dar mai ales continut.




Acestea sunt cartile in color.


Noi ramanem cu o lectura bogata, iar dumneavoastra va dorim un nou inceput de saptamana binecuvantat!


12 comentarii:

Taniuşa Corcoduşa spunea...

Arata bine cartile si cred-ca sunt interesante de a atras-o asa de mult pe Iulia.Corina zimi si mie cum cumperi cartile ca eu nu reusesc nici-cum fac comanda si la citeva zile imi trimit mesaj ca nu pot sa imi trimita ca sunt departe.Va doresc o saptamina frumoasa si spor la lectura!

corina spunea...

Taniusa eu le comand de pe internet insa pun adresa mamei mele din tara iar apoi ea mi-le trimite pe Moise.Nu-mi dau adresa deaici pentru ca asa cum spui tu este mai complicat si nu o sa ti-le trimita nimeni.

darul din inima noastra spunea...

Lectura placuta si o saptamana cu multa pace si bucurie in inima!

Loredana spunea...

sunt carti foarte frumoase si utile, atat pentru fete cat si pentru baieti. e un elogiu adus vietii simple si puterii oamenilor de a trece peste toate greutatile vietii cu ajutorul Domnului.
o saptamana binecuvantata si voua!

Lumi RO spunea...

Spor la lecturat, felicitari.Ma bucur ca inca mai sunt oameni care prefera o carte si nu numai tv!

Ela spunea...

Corina, daca vrei sa faci cosulete iti trimit aces video:
http://www.youtube.com/watch?v=hQfhzTO9jJI&feature=related
Sper sa te ajute!

Alina Villanova spunea...

Corina, si eu am citit vreo 10 carti de Janette Oke, tare mi-au placut..

corina spunea...

Fetelor tuturor multumesc pentru comentsrii si va doresc numai binecuvantari!

KaBea spunea...

Spor la lectura!Mi-e dor sa mai stau sa citesc.Imbratisari.

corina spunea...

Bea eu fac naveta cu autobuzul 40 de minute pe zi.Acesta e timpul meu pentru lectura, altfel nu as fi avut....
O imbratisare si de la mine!

Sara spunea...

Am convins-o pe mami și ne-a cumpărat și nouă seria Învăluiți de iubire..am început să citesc prima carte. E super! Mulțumesc!

corina spunea...

Sara imi pare tare bine ca mama ta a acceptat aceste carti.Sa stii ca poti invata multe lucruri din ele.Iti doresc atat tie cat si mamei tale spor la citit.
Lectura placuta!