joi, 28 aprilie 2011

Perna cu aplicatii

La cateva zile dupa ce am terminat prima perna pentru decor am inceput inca una in cele doua nuante alb si crem.Pe aceasta am realizat-o cu cateva floricele decorative in tehnica aplicatii din lumea patworkului.
Asa mi-am imaginat-o eu si in acest fel mi-a iesit.
Nu am lucrat floricelele dupa un tipar anume , ci am lasat imaginatia si creionul pe hartie sa danseze.
Din aceasta cauza floricelele nu sunt egale ca marime sau forma.

Am avut doua variante pentru floricele sa le pun in mijloc nasturel,

sau o bulina din material.In final am ales sa le aplic nasturei deoarece imprastiau un aer mai elegant.












Va doresc o zi cu soare, si binecuvantata!


10 comentarii:

Maria spunea...

Foarte simpatice cele doua pernute!
Dar ce-o sa te faci, cum le vei cara pana in Romania cand va veti intoarce? :D

corina spunea...

Maria buna intrebare...
In Romania cred ca o sa ne intoarcem cat de curand posibil.
Cat despre caratul lucrurilor nu stiu ce si cum...
Ma gandesc ca e costisitor transportul dar si lucrurile de acasa sunt scumpe....
Deci, nu stiu nimic cum vor evalua lucrurile dar stiu ca trebuie sa ne lasam in ajutorul lui Dumnezeu.
Cu siguranta El stie mult mai bine decat noi, de ce avem nevoie.Si apoi acestea sunt doar lucruri materiale de multe ori ne inglodam in ele fara sa intrebam pe Stapanul ce parere are.
A fost foarte binevenit comentul cu intrebarea aceasta si iti multumesc!
Acum am ceva de facut prin casa dar m-ai pus in meditatie....
Si chiar imi doresc lucrul acesta.
Iti doresc o zi binecuvantata!

KaBea spunea...

Corina,ai de gand sa ma imbolnavesti?Sunt absolut superbe perinitele,imi plac de nu mai pot,serios,n-ai idee cat de mult.Felicitari pentru creativitate si harnicie.Poate ma infiezi sa-mi faci si mie zestre niste perinite.Te pupam cu drag.

corina spunea...

Bea, sa vedem....:)
O sa tinem legatura.Multumesc.
O zi frumoasa in continuare!

Geta spunea...

Corina, e frumoasa si asta ! vezi ca exista de cumparat pungi speciale de diverse marimi la care se ataseaza o pompa pe care o cumperi o data cu pungile.Pui plapuma, paturi, perne, haine in punga si scoti aerul din punga. Metoda e foarte usoara,lucrurile stau plate in punga, nu pierzi mult timp cu impachetatul si cistigi foarte mult spatiu !

Alina Villanova spunea...

Minunate, Corina!!

Lumi RO spunea...

Ce fericita trebuie sa fii ca ai timp si pentru lucrul manual, te invidiez!

corina spunea...

Geta e o idee buna cu sacii eu am unul pentru pilotele de iarna dar nu m-am gandit ca-mipot fi de folos in mai multe feluri.multumesc pentru idee.

corina spunea...

Alina multumesc!:)

corina spunea...

Lumi draga mea nu ma invidia timpul e scump si la mine, dar am scos televizorul din orar si l-am inlocuit cu lucrul manual.
Sa ai o zi frumoasa!