sâmbătă, 16 aprilie 2011

In preajma de florii

Doamne, astazi te-am zarit.Si nu numai ca Te-am zarit, dar chiar m-am intalnit cu Tine.
Ti-am vazut chipul in aceste flori.M-am pierdut pentru cateva momente in uimire...
Astazi Te-am simtit, ba chiar mi-ai dat putere.M-ai inmiresmat, si chiar m-ai imbatat cu parfumul acestor flori care sunt creatiile Tale...
Doamne spre sfarsit m-am hotarat si Te-am luat cu mine.Te-am tinut in mana sa nu Te strompsesc in buzunar.
Am ajuns acasa, si te-am asezat pe masa.
Dimineata, cand imi voi deschide ochii stiu ca imi vei zambi.











Salcam roz, pentru prima data cand vad.











Le-am cules ieri, de pe  aleeile de langa spital.
Va doresc sarbatoarea Floriilor calda, frumoasa si parfumata!

20 de comentarii:

Taniuşa Corcoduşa spunea...

Frumoase versuri si frumoase flori Corina, multumesc ca le-ai impartasit cu noi

elena marin-alexe spunea...

Îmi plac gândurile tale Cori, căci ascund multă profunzime şi dragoste de Dumnezeu.
Mare lucru este să doreşti a fi în preajma zâmbetului SAU şi sa-l descoperi printre frumuseţile dimprejurul tau.
Imginile sunt superbe, draga mea!

preotolteanudorin spunea...

frumoase flori, acum in prag de Florii. va doresc o saptamana sfanta plina de bucurii duhovnicesti, sa simtiti mireasma florilor de rai in noaptea sfanta a INVIERII! lumina lina in suflete!

Liliana spunea...

Minunate flori!
Multumim la fel, draga Corina!

Lumi RO spunea...

E la tine in gradina?!?!!? Super! Sa ai un weekend superb!

corina spunea...

Taniusa Doamne ajuta!

corina spunea...

Elena nu e foarte greu sa ne lasam acaparate de frumusetea Lui, insa cred ca suntem atat de grabiti, incat nu reusim sa-L primim cu sufletul deschis...
O sarbatoare calda!

corina spunea...

Dorin Doamne ajuta la cat mai multe suflete sa fie cuprinse de aceste minunate simtiri pe care le-ai insirat aici!

corina spunea...

Liliana Florii binecuvantate!

corina spunea...

Lumi mi-as dori eu un Rai ca acesta dar nu am gradina, le-am cules de pe alei.
O zi frumoasa!

.✿*E LENA*✿. spunea...

Frumoase gânduri și imagini..
numai că primăvara se lasă așteptată!
Un weekend plăcut!
Cu mult drag!

Pr.Victor spunea...

Dumnezeu lucreaza si creeaza pururi natura sa, asculta vesnic rugaciunea creatiei sale si o impodobeste cu miros si culoare pentru a deschide ochii celor ce poarta chip divin, pentru a le trezi dorinta si speranta de inflorire duhovniceasca.
Daca am invata din bucuria naturii, daca ne-am deschide ochii duhovnicesti aidoma florilor ce-si deschid petalele in lumina soarelui, am fi o gradina de suflete nepatrunsa de buruienile sufocante ale acatelor.

Ramona spunea...

waw, Corina, câtă dragoste ne dăruieşte Domnul prin frumusetea asta!
Îţi mulţumesc că le împarţi cu noi.

kis spunea...

sarbatori fericite !

corina spunea...

Kis la fel doresc si familiei tale!
Sarbatori line!

Lilian Pilar spunea...

Las flores son preciosas , las blancas son las que mas me gustan, como pequeñitas flores forman una gran flor...
gracias por tus palabras y buenas vibras para mi

IrinaBohemianDance spunea...

Frumoase imagini,iar versurile ,ca de obicei,superbe!!

O duminica in sarbatoare iti doresc!

Irina

lotus art spunea...

O dumineca de Florii frumoasa!
Imcantatoare si deosebite ,gandurile si imaginile tale!
Sarbatori fericite!

maría cecilia spunea...

Bellísimo jardín!!!!

Nicol spunea...

sunt superbe, multumim!