vineri, 22 aprilie 2011

Ouale de Pasti 2011


Astazi nu am lucrat nimic fiind Vinerea Mare, dar am rosit ouale.Eu asa am invatat de la mama.Ea rosea ouale totdeauna Vinerea asa ca  ii port obiceiul ei.De fapt nu doar mama avea acest obicei ci toata lumea din partea noastra. .Celelalte colorate eu le consider de-ale modernistilor.Iar eu cum sunt mai inpoiata cu moda, imi plac cele traditional rosii.Mama totdeauna incerca sa ni le faca frumoase asa ca, de cele mai multe ori le orna cu frunze asa dupa cum le fac si eu la randul meu.Si-mi aduc aminte ca era obosita pentru ca lucra pe vremea aceea inainte de Pasti cate 16 ore, dar tot nu se lasa sa nu ne vopseasca ouale frumos.









Pana la Inviere va spun Doamne ajuta!

20 de comentarii:

Aleahim spunea...

Sunt foarte frumoase ouale....imi aduc aminte de ouale buicii...Paste fericit !

KaBea spunea...

Asa le faceam si eu cand eram mica,acum m-am mai modernizat,dar tare imi era drag sa le fac.Foarte frumoase.
Paste fericit!Imbratisari si pupici.

Lumi RO spunea...

Foarte frumoase, eu nu am rabdare sa le mai fac si model, dar as vrea sa imi iasa asa. Paste fericit!

Anonim spunea...

Foarte frumoase!

preotolteanudorin spunea...

OUL, ESTE SIMBOLUL MORMANTULUI MANTUITORULUI, ATUNCI CAND LE CIOCNIM AMINTIM DE IESIREA DIN MORMANT A DOMNULUI. INVIEREA DOMNULUI CU BINE SI PACE!

Geta spunea...

Corina,imi place foarte mult cum ai vopsit ouale. Intr-adevar, ouale se vopsesc numai in culoare rosu aceasta simbolizind singele Domnului care a curs din ranile provocate de cuiele in care a fost rastignit pe cruce!

corina spunea...

Mihaela asa este de ncele mai multe ori ne aducem aminte de parintii si bunicii nostri tocmai prin simplitatea si atentia pe care o dadeau lucrurilor simple.:)

corina spunea...

Bea modernizarea ne este mai la indemana in ziua de azi.Iar simplitatea lucrurilor mai dedemult ne par mai complicate...
o zi frumoasa!...:)

corina spunea...

Lumi si eu ma lupt cu acelasi lucru adica cu rabdarea...:)
Te pup!

corina spunea...

Alina multumesc!:)

corina spunea...

Dorin esti binevenit totdeauna cu cu explicatia simbolica a ceea ce ne inconjoare spirituasl.Eu ma bucur de tot ce aduci!Asa mai invat si eu.:)

corina spunea...

Geta ai mare dreptate...
De la mine o imbratisare!:)

kis spunea...

tie si familiei tale va doresc sarbatori binecuvantate!

corina spunea...

Kis primeste de la mine aceeasi urare!Sarbatoare binecuvantata si un Paste linistit!

Praf de Stele spunea...

Foarte frumoase oale . Iti doresc sa ai un Paste Fericit si binecuvantat alaturi de cei dragi !

Alina Villanova spunea...

Foarte frumoase ti-au iesit!!
Paste fericit, cu multa lumina, bucurie si dragoste!

DoarATAT spunea...

HRISTOS a Înviat ! Paşte Luminat !
~
Iertare, doamna Corina ! Confuzia este datorată "Profilului dvs." extrem de sumar şi mie însumi, căci am vizionat (pe fugă !) doar 5~7 postări (ultimele), în care apare (probabil ... a dvs.) O FETIŢĂ !
Sincer, am crezut că dumneavoastră sunteţi !
Copiii NE DEPĂŞESC în multe "lucruri", mai ales în cele sfinte !
~
Cornelius, :)
PS: ... asta nu înseamnă că NOI am fi (cumva) de prisos ...
~,

corina spunea...

Praf de stele mutumesc. La fel sa ai parte si tu!

corina spunea...

Alina, sa ne bucuram toti de aceasta mare bucurie.Paste binecuvantat!

corina spunea...

Cornelius, Adevarat a Inviat!Nu e nici o problema nu trebuie sa va cereti iertare...
Cred ca putem sa invatam multe unii de la altii dar mai ales sa ne intarim in cele duhovnicesti deoarece doar ce este bun pentru suflet ramane, restul este doar scrum!
Paste binecuvantat alaturi de Stefana!
Fetita mea cea mica are 6 ani jumate, e putin mai maricea decat Stefana.