joi, 21 aprilie 2011

Din Psalmii lui David...

In aceasta dimineata de cum am deschis ochii am cerut cuvant de la Domnul. Si asa mi-a uns inima cu cateva stihuri pe care o sa le aduc aici tuturor.

Lauda-Te-voi, Doamne,cu toata inima mea, ca ai auzit cuvintele gurii mele si inantea ingerilor iti voi canta.
Inchina-ma-voi in locasul Tau cel sfant si voi lauda numeleTau, pentru mila Ta si adevarul Tau; ca ai marit peste tot numele cel sfant al Tau.

In orice zi Te voi chema, degraba ma auzi!Sporeste in sufletul meu puterea.
De ajung la necaz, viaza-ma!
Doamne, mila Ta este in veac; lucrurile mainilor Tale nu le trece cu vederea.


Doamne cercetatu-m-ai si m-ai cunoscut.
Tu ai cunoscut sederea mea;Tu ai priceput gandurile mele de departe.
Cararea mea si firul vietii meleTu le-ai cercetat si toate caile mele mai dinainte le-ai vazut.
Tu m-ai zidit si ai pus peste mine manaTa.
Unde ma voi duce de la duhul Tau si de la fata Ta unde voi fugi?
De ma voi sui in cer, Tu acolo esti.
De ma voi cobora in iad, de fata esti.
De voi lua aripile mele de dimineata si de ma voi aseza la marginile marii
Si acolo mana Ta ma va povatui si ma va tine dreapta Ta.


Cerceteaza-ma Doamne si cunoaste inima mea;incearca-ma si cunoaste cararile mele
Si vezi de este calea faradelegii in mine si ma indrepteaza pe calea cea vesnica.
Doamne strigat-am catre Tine auzi-ma; ia aminte la glasul rugaciunii mele, cand strig catre Tine.


Pune Doamne, straja gurii mele si usa de ingradire, imprejurul buzelor mele.
Sa se indrepteze rugaciunea mea ca tamaia inaintea Ta; ridicarea mainilor mele, jertfa de seara.
Psalmii (137,138,140)

Amin!
Va doresc o zi binecuvantata!

2 comentarii:

elena marin-alexe spunea...

Multumesc pentru balsamul psalmilor!
Am cules cateva boabe de lumina:
Tu m-ai zidit si ai pus peste mine manaTa.
Unde ma voi duce de la duhul Tau si de la fata Ta unde voi fugi?
De ma voi sui in cer, Tu acolo esti.
De ma voi cobora in iad, de fata esti.
De voi lua aripile mele de dimineata si de ma voi aseza la marginile marii
Si acolo mana Ta ma va povatui si ma va tine dreapta Ta.
amin!
Sarbatori binecuvantate sa ai Corina, impreuna cu toata familia.
Imbratisari cu iubire din IUBIREA LUI!

corina spunea...

Elena ma bucur ca ti-au incantat inima acesti psalmi.
intorc cu mult drag sarbatoare binecuvantata tie si familiei. Sa auzim de bine!