miercuri, 2 iunie 2010

Perinite decorative

Am inceput o noua tura de cusut inimioare dar de data aceasta am vrut sa le dau un toke care sa se potriveasca si pentru copii.Intre timp m-am razgandit deoarece mi-am schimbat ideea,asa ca am lasat inimioarele si m-am pus din nou pe treaba nerabdatoare sa vad ce-mi va iesi in final.
Ceea ce am inceput sa lucrez sunt niste perinite de 10 X 10 cm.si se pot folosi pentru decorarea dormitoarelor atat pentru copii cat si pentru adulti.Dar sa va spun de unde m-am inspirat cu aceste floricele micute pe care le-am cusut frumos de mana.Am un obicei,atunci cand incep sa sortez hainele copiilor pe motivul ca le-au ramas mici s-au sunt patate si nu se mai pot folosi nici de catre altii le iau nasturii jos si incep sa demontez.Asa s-a intamplat cu o bluzica de-a Patrisiei in urma cu vreo doi ani.I-a ramas mica dar mi-a placut broderia cu floricele de pe guleras.Nu am stat prea mult pe ganduri caci repede am decupat gulerasul cu gandul ca voi folosi vreodata floricelele ca model pentru cine stie ce.Iar daca stau bine sa ma gandesc iata ca dupa doi ani am gasit la ce sa potrivesc ca model acele mici floricele.Eu am ales culorile si asa au iesit perinitele.






















*********
De cate ori ma intorc seara de la munca totdeauna cobor la ultima statie.Aici ma asteapta un parfum natural al trandafirilor din parcul Cervantes .Am cules in aparatul de fotografiat cativa pentru voi .toti cei dragi mie.









Rog pe bunul Dumnezeu sa va binecuvinteze pe toti care ati trecut pe aici!
Pace si bucurie!
Corina.
*********

7 comentarii:

Mariana spunea...

Corina, perinitele atat de delicate! Tare frumos lucrezi! Spor!
...si multumim pentru trandafiri!
O zi minunata!

@irina_sweet_home spunea...

sunt minunate!asa de finute!

si trandafirii sunt superbi

Liliana spunea...

Dragalase foc pernutele :)
Iar trandafirilor le simt mirosul :)
Te imbratisez , Corina!
O zi binecuvantata iti doresc!

corina spunea...

Va multumesc la toate trei pentru cuvintele frumoase pe care le-ati insirat aici.Va doresc si voua spor in tot ceea ce faceti si o saptamana binecuvantata!

elena marin-alexe spunea...

Delicate lucruri iti ies din maini draga Cori.Imi place hobbi-ul tau.Dar vreau sa-ti multumesc si pt.frumusetea trandafirilor.
Dumnezeu sa te binecuvanteze!

corina spunea...

Woau cine m-a vizitat!Multumesc Elena pentru aprecierea ta,iar trandafirii sunt toti de la Domnul sa ne umple cu mireasma lor.Pace si bucurie iti doresc.

Gica spunea...

Slava Domnului,Corina! M-am minunat de tot ce am vazut! Ajutor de la Dumnezeu in continuare!