marți, 8 iunie 2010

Ce sa facem atunci cand...

Citesc o carte.O carte pe care o am de ceva timp in biblioteca mea al carei autor este Episcopul Nicolae Velimirovici.Am gasit pe coperta cartii din spate urmatoarele:
    Cand ai sanatate si spor la treaba,inalta-ti inima si zi:"Tie, Doamne!"
    Cand oamenii te cinstesc si te lauda,spune-ti in sinea ta:"Nu eu merit asta,asta nu se cuvine mie,ci -Tie Doamne!"
    Cand iti trimiti copiii la munca ori la scoala ori in armata, binecuvinteaza-i din pragul casei tale si zi:"Ii dau in grija Tie Doamne !"
    Cand te lovesc invidia omeneasca si necredinta prietenilor, nu cadea cu duhul si nu tine amaraciune in inima ta, ci zi:"Toate acestea le dau spre judecata si dreptate-Tie Doamne!"
    Cand mergi in urma sicriului ce poarta tot ce ai mai drag,paseste cu vitejie ca atunci cand duci un dar celui  mai mare Prieten, si zi:"Acest suflet drag ti-l aduc in dar -Tie,Doamne!"
    Cand se vor aduna asupra ta chipurile intunecate ale ispitelor dracesti,si suferintelor,si bolilor,nu deznadajdui,ci  spune:Ajutor si mila cer.Tie Doamne!"
    Cand ingerul mortii va veni la patul tau,nu te speria-prieten este-, ci iarta-te cu aceasta lume si spune:"Sufletul meu pocait il dau in maini-Tie Doamne!
  Cu aceasta va las sa va umpleti inima de rugaciune si asa sa ducem lupta pentru ca sa putem  castiga vesnicia!
                          Cu prietenie Corina.

5 comentarii:

kis spunea...

foarte frumos!
In orice imprejurare trebuie sa apelam la mila lui Dumnezeu !

@irina_sweet_home spunea...

foarte frumos, o retin

janet spunea...

Frumos...asa este in tot ce facem este bine sa-L ,invocam!

corina spunea...

Janet bine ai venit in spatiul meu virtual iti multumesc pentru accesare si iti mai astept vizitele.Domnul sa te binecuvinteze!

Ela spunea...

Corina,multumesc!Aveam nevoie de aceste sfaturi!O sa le retin!