marți, 15 iunie 2010

Am primit un premiu

Am primit acest premiu de la domnul Ionel Mesaros de care sa fiu sincera nu m-am asteptat.Dar pentruca ma onorat totusi cu acest premiu ii multumesc si o sa il postez si eu aici.
Are si cateva reguli.Trebuie sa spun zece lucruri care imi plac si apoi sa il dau mai departe altor 12 prieteni insa pentru ca stau cam prost la notiunea timp,nu am cautat exact cu numele cei 12 prieteni fapt pentru care voi hotara mai in jos ce voi face cu premiul.
  



Mai trebuie sa spun si zece lucruri care imi plac.Acestea cred ca sunt:
imi place sa am bucurii
imi place familia pe care mi-a dat-o Dumnezeu
imi place Sf.Liturghie.
imi place lectura.
imi place sa recit poezii.
imi place gradinaritul.
imi plac vacantele.
imi place lucrul de mana.
imi place sa petrec mult timp in casa.
imi plac florile,fructele,soarele,marea,muntele si tot ce e frumos si sanatos.
Acest premiu il dau mai departe tuturor celor care imi trece pragul casei.Daca doreste cineva sa il ridice...il daruiesc cu cea mai mare placere.
                       O zi buna tuturor!
                                Corina.
                                                  

9 comentarii:

Ionel Mesaroş spunea...

Va multumesc pentru preluarea premiului!
Premiul acesta pe care vi l-am oferit este un semn de recunostinta pentru ceea ce ati facut si faceti in Universul virtual!
Va doresc o zi frumoasa!

corina spunea...

Si eu va multumesc de o asa surpriza!

Adara spunea...

Bine te-am gasit! Ma bucur ca am reusit sa ne intalnim. In multe din cele ce iti plac, ma regasesc si eu.

elena marin-alexe spunea...

Ai preferinte care-ti descriu bine personalitatea draga Corina.O seara frumoasa, frumoasa!

Micaela Gh spunea...

Ma bucur ca ti-am descoperit blogul si iti multumesc pentru ceea ce impartasesti cu noi.

corina spunea...

Elena draga mea chiar sunt mandra ca ai trecut si pe la mine!Si eu iti doresc tot ce e mai bine pentru tine!Fii binecuvantata!

corina spunea...

Micaela iar eu ma bucur ca mai am o prietena in spatiu virtual. O zi buna sa ai!

elena marin-alexe spunea...

Ne asemanam!!! Te imbratisez cu dragoste in Isus Domnul nostru!

corina spunea...

Elena mi-ai zmuls un zambet!