luni, 7 iunie 2010

Inimioare pentru copii

In ultimele zile ale saptamanii trecute  am lucrat putin mai mult pentru ca am vrut sa termin si inimioarele pe care le-am fost inceput inainte si  caruia le-am dat un toke pentru copilasi.Se potrivesc ca decor la dormitoarele copiilor.O sa postez cateva si aici si cred ca o sa va incante.Sunt lucruri marunte dar de multe ori cu efect.Asa ca va las sa le priviti.













Cu acestea inchei postarea pentru ziua de azi si va doresc tuturor o saptamana usoara si binecuvantata!
Corina

6 comentarii:

Liliana spunea...

Frumoase si delicate inimioarele :)

Sandra spunea...

Corina...que lindos..!!
Estan muy delicados, te felicito..!!
Besitos y que tengas una buena semana..

corina spunea...

Liliana multumesc si te imbratisez!

corina spunea...

Sandra gracias por visitarme,por tu felicitaciones.Yo tambien te digo que Dios te bendiga!Un abraso!

Oana Roxana spunea...

Imi plac,Corina!
Patrisia si Pianca sunt fetitele tale? Sunt frumoase foc! :)
Si mie imi place Reese.E ...decenta.

corina spunea...

Oana multumesc pentru raspuns!Patrisia este fetita mea iar Bianca este nepotica si finuta mea,e fetita surorii mele mai mici.Dar faptul ca sunt tot impreuna pentruca locuim la 5 minute una de cealalta fetitele sunt si ele ca surorile.O zi buna iti doresc!