joi, 28 noiembrie 2013

Un fel de tutorial

In urma intrebarilor voastre cu privire la postarea anterioara,m-am gandit sa raspund cu o noua postare.
Acest fel de broderie poarta numele de Lagartera de la satucul cu acelasi nume din provincia Toledo de España.
Este un punct foarte usor de realizat.Broderia se coase pe material din fire de lana foarte marunt, asa dupa cum veti observa in fotografie. (mariti fotografia)
Punctul se realizeaza doar cu liniute, care sunt cusute peste 5,8,3 fire pe material in functie de latimea necesara a liniutei.Un punct sunt patru liniute de aceeasi marime.



Ata de provincie franceza daca nu ma insel, se gaseste cu siguranta si in tara.Nu sunt sigura dar acasa cred ca tipul acesta de ata se numeste perle. Cand eram la scoala cred ca am brodat cu acest tip de ata.
Se gaseau ghemulete identice cu cele expuse de mine doar ca  aveau un cap de pisica desenat pe cartonul din mijloc.
Ata se gaseste in toate culorile dar si sub forma de culori in degrade asa cum este ghemuletul de mai jos.
Am vazut servetele si fete de masa cusute cu acest fel de ata, si punct in cruce sau muscute cum le mai spunem noi. 


Fotografia de mai jos mi-a placut si o aduc si eu aici. Apartine blogului cu numele de "Mari y Viges entre bastidores".



Nu stiu cat de bine v-am putut lamuri cu ceea ce am scris. Dar nu-i nici o problema unde nu a-ti inteles puteti sa intrebati. :)
Va urez o zi frumoasa!

3 comentarii:

Anonim spunea...

E mult mai frumos firul tau decat Cotton Perle care se gaseste la noi! Poti sa-mi spui ce scrie pe el? De la ce firma e? Poate gasesc sa comand pe internet. Corina.

corina spunea...

Corina, pe ghemuletele mele scrie Finca Perle dar sunt sigura ca sunt identice doar ca, depinde de grosimea firului. Ghemuletul are 10 grame de ata. Nu e foarte multa ata pe el.
Eu am cumparat firul subtire.
Sper sa gasesti si in tara.
O zi faina!

Creando con graciela spunea...

Hola Corina, amiga como estas, PERDÓN por no pasar más seguido, pero trato de cumplir con todas las amigas en el poco tiempo que tengo por razones personlaes, pero a todas mis amigas las llevo apretaditas en mi corazón, SOS UNA DE ELLAS.
Corina tus bordados me parecen exsultantes de bellos, amiga que manos previlegeada para este arte que hace que todo luzca hermoso y fino.
Pero tambien que RICA tu postre de la entrada anterior, amiga me llene con soslo mirarlo , lo deguste muchisimo.
Desde SALTA, ARGENTINA un abrazo GRACIELA