vineri, 29 noiembrie 2013

Ultimele zile de Noiembrie

Intr-o sambata am plecat sa cautam conuri de brad. Greu de gasit pe-aici prin apropiere mai ales ca nu predomina padurea de brad ca la noi.Pe unde am umblat si colindat am intalnit doi trei brazi frumosi iar sub ei cazuti cateva conuri. Ne-am bucurat si de acestia asa putini cati sunt, suficienti pentru a orna masa de toamna. Patrisia, a lacuit atat conurile, ghindele cat si nucile.


Noiembrie a avut picioarele cam lungi si cum va ziceam a trecut pe langa noi, fara sa ne bucuram indeajuns de toamna.


Ultimele zile in care culorile tomnatice mai zabovesc putin pe masa dupa care, le vor lua locul cel al lunii decembrie.
Nu stiu cum va fi cu noi luna in care intram, dar nadajduim sa ne bucuram de Nasterea Domnului!


O zi cu bucurie!

3 comentarii:

Ana Maria spunea...

Frumoase aranjamente! Te-am pupat!

MARIA spunea...

Foarte frumos, Corina!

corina spunea...

Ana-Maria, bucurie! :)

Maria, sa fi iubita!