sâmbătă, 30 noiembrie 2013

Mozaicul lunii Noiembrie

Pentru noi luna noiembrie a trecut repejor.Am iesit doua sfarsituri de saptamana sa ne bucuram de noua hainuta a anotimpului. Fiind o perioada mai calda decat de obicei, verdele a poposit ceva mai mult.
De cateva zile s-a intetit si la noi frigul. Nu a nins deocamdata decat la munte.
Nici noi nu am reusit sa facem lucruri mari insa incercam  sa ne umplem zilele cu ganduri frumoase.


Multumim bunului Dumnezeu pentru purtarea de grija pe care a avuto cu noi inca o luna.
Sa dam slava pentru tot ce am trecut, si sa cerem binecuvantare si putere pentru ce va veni.
O zi minunata sa petreceti!

7 comentarii:

Mariana spunea...

Corina, te îmbrăţişez!
Un decembrie cu multe binecuvântări!

Unknown spunea...

Ce mozaic linistit!
Te imbratisez, Corina!

RamonaM spunea...

Multumim lui Dumnezeu pentru toate....

adriana spunea...

La multi ani!

corina spunea...

Intorc toate gandurile bune si va imbratisez la randul meu pe toate una cate una! :))

ghemulet spunea...

Ce frumos..Va doresc inca o luna minunata draga mea...

corina spunea...

Ghemuletule, si voua din toata inima! :))