miercuri, 27 noiembrie 2013

Floricele colorate

Nici n-am crezut ca nu ma pot organiza si disfruta mai mult de aceasta toamna. Mi se pare ca a trecut atat de repede incat nici nu am apucat sa-i adulmec indeajuns parfumul. Dar am totusi o bucurie si anume ca am reusit sa mai inaintez putin la floricelele incepute inainte de a pleca in vacanta de vara. Inca nu dezvalui secretul acestor floricele pana nu termin lucrarea.


Servetul de pe noptiera in culori pale. 



Sambata am facut inca o portie de dulceata de prune. A iesit super fapt pentru care va invit sa va indulciti putin.


Sa aveti o zi faina!

6 comentarii:

ghemulet spunea...

waw...Ce superb cosi...Te felicit din suflet.Dulceasa arata tare bine...pe paine crocanta cu o cana de cea...mmmmm.O seara minunata.

Unknown spunea...

Tot ce iese din mainile tale e deosebit, dar servetul ala cu flori pale e preferatul meu, e superb!

Anonim spunea...

Cu ce fel de ata cosi? Ma intereseaza culorile acelea pale. Corina. Alta Corina :)

Anonim spunea...

Acela mai colorat imi place mai mult. Sunt motive romanesti?

Ingrid spunea...

Sunt minunate lucrarile tale. Chiar zilele trecute am revenit pe blogul tau la articolul in care incepeai aceste minunatii si ma tot miram ce tehnica minunata si de unde as putea sa gasesc la noi material din acela.
Poate ne faci un mic tutorial cand ai timp? :)

roxana.c spunea...

E minunat ce vad eu aici ! Si e ceva ce mi-ar place sa invat sa fac. De cand am ramas insarcinata cu fetita mea m-a palit o pasiune pt lucrul de mana; la crosetat si tricotat am avansat binisor, invat usor usor si la masina de cusut; urmatorul pas era brodatul... visez sa fac ii traditionale sau de inspiratie romaneasca. Cine stie... poate candva. felicitari, superb ! se simte sufletul de artist in ceea ce postez !