sâmbătă, 21 mai 2011

Premiul merge la......

Astazi praznuim ziua Sfintilor mari Imparati Constantin si maica sa Elena.Si fiind o zi de sarbatoare si bucurie spirituala, am ales sa fac si sorteul pentru darul material care doresc sa-l dau cu multa bucurie.
Si cum este primul dar de blog pe care am hotarat sa-l fac, trebuie sa va multumesc pentru numarul frumos de suflete care v-ati adunat si ati contribuit cu atatea cuvinte frumoase.
Si acum sa trec mai departe si sa va spun ca sortarea am aleso prin biletele.Am avut ca colaboratori pe Bogdan si Patrisia.




Deci castigator este biletul cu nr.30.Adica Liliana (Povestiri despre bunul Dumnezeu).
Draga Liliana ma bucur ca esti castigatoarea acestui sorteu, si iti doresc sa ai lectura placuta pe pernuta, asa dupa cum ai scris in comentariu.Astept sa primesc mailul de la tine cu adresa ta.

Celor ramasi doresc sa nu ramaneti tristi deoarece o sa imi dau silinta ca si pe parcurs sa mai organizez din cand in cand cate ceva frumos.
Doresc sa petreceti in continuare un sfarsit de saptamana cu bucurie.
Tuturor Elenelor si cititorilor acestui blog va doresc, 
La multi ani !!!

11 comentarii:

Lumi RO spunea...

Felicitari castigatoarei, felicitari participantilor, felicitari si organizatoarei!

KaBea spunea...

Felicitari castigatoarei,s-o folosesti cu placere.
Felicitari si tie Corina si spor la cat mai multe lucruri frumoase cu care sa ne incanti privirile.Pupici.

Lilian Pilar spunea...

Mil Felicitaciones !!!!! a la ganadora...

Liliana spunea...

Draga Corina, multumesc tare mult pentru frumosul dar...sunt emotionata!!!

Felicitari pentru realizarea pernutei si pentru ideea acestui concurs!

Te imbratisez cu drag!
Pupa manutele care m-au extras :))

Liliana spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.
corina spunea...

Liliana intra putin pe pilde o sa-ti las acolo un mesaj.

Anonim spunea...

Sa se bucure castigatoarea de frumosele premii.Am si eu o intrebare,tu cartile le cumperi cand te duci in tara sau le primesti prin curierat??

Liliana spunea...

Corina, am rugaminte la tine, sa pui pe privat mesajul cu adresa mea sau sa-l stergi. Am uitat sa specific ca adresa as vrea sa ramana confidentiala, doar tu sa stii de ea.

Multumesc!

corina spunea...

Violeta eu fac comanda pe adresa mamei mele in tara iar apoi, ea mi le trimite prin cineva care vine saptamanal aici in Acala.Pe Moise nu stiu daca stii de ei.Sunt persoane fizice care duc pachetarie in tara.:)
Iar acum pentru ca plec in tara la 1 Iulie, cu ajutorul Domnului,imi fac comanda inainte sa plec dupa care mi le aduc eu cand ma intorc la toamna!:)))

Anonim spunea...

Pai vreau si eu niste titluri sa pot comanda si eu si unde le comanzi??multe rimite pe mail violettpd@yahoo.com.Multumesc!Ca imi e dor si mie sa mai citesc in romaneste.

adriana spunea...

Felicitari castigatoarei!