sâmbătă, 5 martie 2011

Sambata Roz




Pe blogul Irinei - http://dulcecasa.blogspot.com/ am gasit aceasta idee, ca, in fiecare simbata sa postam ceva roz.In urma cu cateva sambete mi-am pregatit si eu cateva postari, insa incidentul cu tatal meu m-a facut sa renunt inceperea acestui joc. Si pentru ca, am pregatite cateva postari pentru cateva sambete, nu multe insa atatea cate sunt,o sa le dau drumul icepand cu aceasta sambata adica azi. 
Am cautat prin lucrurile Patrisiei si am ales impreuna cu ea, aceste trei obiecte.
Ursuletul preferat, cartea cu calatoriile in lumea povestilor,si o cutie unde sunt puse la pastrat "documente importante".











Daca aveti copii, va invit si pe dumneavoastra, sa intrati putin in lumea lor si impreuna cu ei, sa descoperiti lumea roz din ei.Iar daca detineti si un blog, ideal ar fi sa postati impreuna cu ei, acest joc al Sambetei Roz.
Va doresc un sfarsit de saptamana binecuvantat!

7 comentarii:

Anonim spunea...

ce frumos! e frumos sa vezi parinti care isi fac timp pentru copii lor. multumesc pentru vizita si pentru ganduri, si eu iti doresc o zi frumoasa!>:D<

Lumi RO spunea...

Frumoasa idee, o sa o imprumut si eu.

elena marin-alexe spunea...

In lumea asta cenusie in care ne tot invartim, postarea ta e ca o gura de aer proaspat si o invitatie: sa privim viata in roz, macar o zi pe saptamana.
Buna initiativa.
Iti doresc o duminica plina de pace si bucurie in roz!

Lada cu minuni spunea...

Dulce-dulce rozul vostru!
Duminica binecuvantata, draga mea!

Maria si Matei spunea...

E o idee minunata, aceasta asambetei roz si desi sunt mama de baietel - Matei are 2,4 ani, promot sa incerc sa ma daptez temei...roz! iti voi da de stire, imediat cum dau gata prima noastra sambata roz!! Cu mare drag, Maria

corina spunea...

Draga Maria, mamica a lui Matei,sa-ti traiasca fiutul, si sa-l grijesti spiritual sa nu-ti deie batai de cap cand este mare!
Iti multumesc de vizita si accesare.Sigur ca te astept cu sambata roz!
Iti doresc o saptamana binecuvantata!

Sandra spunea...

Feliz día de la mujer Corina..!!
Me encanta todo lo que veo en tu blog, pero realmente me cuesta mucho interpretar lo que dices, la traducción no es muy buena, igualmente estoy con vos...
Besitos