luni, 3 iunie 2013

Parcul Trandafirilor

Buna dimineata la o noua saptamana! Ziua de ieri a fost o zi frumoasa si calda.Oamenii dornici de soare si cald, au iesit sa se destinga in natura.Dupa Liturghe am luat masa de pranz, si ne-am pregatit sa cautam vreo padure in apropiere dar in final destinatia a fost parcul de trandafiri din Madrid.



Nu am fost niciodata sa-l vizitam dar va spun ca este superb sa te plimbi printre atati de multi trandafiri.
Una din aleile parcului duce spre un bazin mititel amenajat cu cativa nuferi oferindune gingasia imbracamintii lor.





Trandafiri de toate soiurile, culorile, din diferite tari sunt gazdele neobosite ale tuturor celor care doresc sa vina in vizita.




Acestea sunt cateva din fotografiile pe care le-am facut, urmand sa mai fac si alte postari cu ceea ce am cules.
Doresc sa incepeti saptamana cu bucurie si frumos!

11 comentarii:

Nicol spunea...

Cu adevarat e numit trandafirul Regina florilor!Ma bucur pentru plmbarea voastra si multumim ca ai impartasit cu noi aceste frumuseti!

Pr.Victor spunea...

Minunaţi şi trandafirii, dar şi nuferii. Să vă fie cu folos plimbarea. Săptămână binecuvântată la casa ta, Corina!

Melly spunea...

Absolut superbi! A fost cu siguranta o plimbare de neuitat!
Multumesc ca ai impartasit cu noi!

Adelina spunea...

Superbe poze! Pe-aici nu există aşa ceva.

corina spunea...

Nicol,incercam sa cautam cat se poate tot ce e frumos si placut ochiului dar si lui Dumnezeu.

corina spunea...

Parinte Victor, natura totdeauna are splendoarea ei.Multumesc de popas si va doresc si eu numai bine!

corina spunea...

Melly,da a fost beneefic! :)

corina spunea...

Adelina e super super amenajat acest parc! Astfel de oaze sunt de apreciat! :) Ce-ti face buburuzul? o sa trec sa vad :)

Anonim spunea...

ce frumos!

Adelina spunea...

Buburuzul e bine, mulţumesc frumos pt. interes! :) Pe blog n-am mai scris. Sunt în pauză sau ceva de genul. Zile senine, Corina!

corina spunea...

Sa fi iubita Adelina draga!