vineri, 7 iunie 2013

Jurnalul unei femei simple

Mi-a placut provocarea Taniusei (blog Corcodusa)si invitatia la alcatuirea unui jurnal in fiecare zi de vineri, si m-am silit sa pregatesc si eu prima fila din jurnal. :)


Pentru astazi (data/hora)... 5/06/2013  22:00
Afara e...aproape noapte de tot.
Ma gandesc...ce bine mi-a prins ziua libera de la servici.
Din locurile unde invatam...ma gandesc sa mai dau comanda de o tura buna de carti.Nu de alta dar doresc sa renunt cateva luni la internet detot.
Sunt recunoscator pentru...ca am trecut cu bine ziua iar bunul Dumnezeu ne-a protejat inca o zi din mila Sa cea mare.
Din bucatarie...aramas totul in ordine iar acest lucru imi este folositot pentru maine dimineata. 
Cu ce sunt imbracata...pantaloni si tricou.
Citesc... despre beneficiile masajului.Astazi am fost cu sotul la o sedinta pentru el, iar printre altele masoarea ne-a spus ca ea niciodata nu ia medicamente ci se vindeca cu masaj si multa rugaciune in gand.
Ceea ce astept... e sa putem trai simplu si neconditionati, desi suntem conditionati de imprejurarile vietii.
Ce mai mesteresc...deocamdata rasfoiesc internetul pentru a cauta activitati de vacanta.
Ascult...cadenta orologiului ( tic-tac)
In casa...liniste deplina toata lumea s-a asezat la culcus.
Unul dintre lucrurile mele preferate... o cina in gradina verde cu flori.
Unele planuri pentru sfarsitul saptamanii... doresc sa scot sambata din treburile casei si sa o trec la zi de relaxare. (activitati, iesiri in natura) 
Aici este o imagine pe care am gandit s-o impartasesc...din lumea colorata a Patworkului.


                                                                               sursa:google

                                                                 Un sfarsit de saptamana minunat!

4 comentarii:

Taniuşa Corcoduşa spunea...

Hehe bine ai venit in clubul Jurnalului cum la numit Melly :) suna bine nu? imi place mult rubrica ta, pe blogul meu in coltul paginii, unde scrie "Membrii clubului" adaogi numele si linkul, ca sa fim mai multi si asa sa calatorim mai repede spre jurnal ;) Multa sanatate sotului, duminica sa imi aduci aminte sa iti recomand ceva pentru sanatate. Pupici si o zi frumoasa sa aveti!

corina spunea...

Taniuso tre sa-mi dai ore de informatica pentruca altfel nu ma descurc cu linkurile astea. Nu stiu cu sa fac. :(
Bine o sa vorbim. Si eu va pup.

Melly spunea...

:) Imi place fila ta de jurnal!
Pernuta e superba!
Week-end placut!

corina spunea...

Multumesc Melly! :)