vineri, 1 februarie 2013

Nasturei

Toata saptamana mi-am batut capul cu ce proiect as mai putea aduce la ora de activitate in familie  de sambata si duminica.Pentru fete o sa fie ceva de cusut iar baietilor le-am pregatit o revista de integrame.
Ieri am fost pe la mercerii pentruca  avem nevoie de cativa nasturei.Aveam eu ceva strans de pe la hainutele vechi dar nu gasisem nimic sa se potriveasca cu ceea ce dorim sa realizam.Tare m-am dezamagit cand am vazut preturile...un nasture de medie mijlocie cum sunt cei doi albastri 45 centimos ( cred  ca undeva la 2,25 lei) iar cei marunti intre 10-30 centimos depinzand de culoare, model, marime.Insfarsit sa vedem ce iasa si daca merita sa continuam...


Pentruca Duminica nu putem lucra manual, in program am pregatit sa ascultam predici, conferinte, convertiri.
Duminica aceasta vom asculta convertirea unui mare cantaret si actor mexican Eduardo Verastegui.Un tanar care a plecat de sub aripa parinteasca pentru a-si implini visul cu ochii adica de a ajunge un om cu faima mare.A ajuns pe cea mai inalta treapta la tot ce poate oferi viata aceasta bani, avere, placere etc.In urma plecarii lui de-acasa,parintii au ramas foarte intristati. Dar mai deznadajduita a fost mama lui care si-a pus in gand sa lupte cu orice pret sa-si castige fiul inapoi.Ia spus sotului urmatoarele: daca cuvintele noastre nu au putut sa atinga inima fiului nostru, atunci rugaciunea mea catre Dumnezeu cu siguranta ii va atinge inima.
La varsta de treizeci si trei de ani, Dumnezeu a lucrat la inima lui iar Eduardo s-a convertit la credinta.Fiind catolic s-a convertit in credinta catolica.O convertire extraordinar de frumoasa, mai ales cand urmaresti viata pe care a vut-o inainte de Hristos asa cum spunea el.Tare mi-a placut expresia aceasta denumindu-si viata inainte si dupa Hristos.A ajuns pana acolo sa traiasca trei ani cu un alt barbat in casa.
Poate fi gasit pe internet  doar ca vine in limba spaniola cei care intelegeti spaniola il puteti accesa cu google.

Eduardo Verastegui

Va doresc un uichend frumos!

Un comentariu:

Maria spunea...

Suuuuuuuuuuuuuuuuper!