miercuri, 6 februarie 2013

Deocamdata...

Buna dimineata! Astazi nu prea sunt in forma mai ales ca astia cu reclamele lor aici pe paginea mea ma dispera.Intra fara sa ceara voie pur si simplu dau buzna.Cum nu stiu ce sa fac sa-i dau la o parte, trebuie sa-i rabd....:(((( poate pana in final reusesc sa-i sterg dar stau destul de prost si la capitolul timp(am nevoie de dezmeticire sa citesc bine pas cu pas ce tre sa fac).
Ce vreau sa va mai spun e ca, o sa intru mai rar in virtual si cu siguranta va fi o perioada in care nu voi mai intra deloc.Deocamdata sunt cu impachetatul casei deoarece trebuie sa eliberam apartamentul.Diminetile voi umbla sa caut un alt apartament pentru a-l inchiria pe o perioada destul de scurta cred. Zic doar cred pentruca nu stiu absolut nimic ce vom face si cum va fi.Vor urma cateva zile dure de rascolit toata casa si asezata in cutii cel putin de as avea liber de la munca dar dupa-amiaza trebuie sa fiu la lucru.:((
Oricum nu am degand sa deschid usa stresului acesta e un musafir nepoftit si-l tin la usa mult si bine. :)))
Nu stiu daca vom avea internet in apartamentul unde vom merge, apoi la vara vom reveni in tara.Poate prin toamna voi reusi sa mai revin...:)))
In momentul in care veti vedea liniste pe pagina mea, atunci sa stiti ca eu nu mai sunt in virtual....:))


Va invit la o salata orientala! :))
O zi faina la toti!!!!!!!!!

15 comentarii:

Unknown spunea...

Corina, o sa-mi fie foarte dor de tine.
Mult succes in tot ce v-ati propus sa faceti.

Liliana spunea...

Imi pare tare rau...sper sa fiti bine, sa aveti linistite acolo unde veti gasi cuibul vostru.
Doamne ajuta!
Important ca ai ramas in inima mea, te imbratisez!

elena marin-alexe spunea...

Oriunde vei fi, să ştii că prietenii din virtual te vor aştepta. Dumnezeu să te binecuvânteze, Corina, dragă!

Pr.Victor spunea...

Să aveţi spor în toate cele bune Corina, răbdare în cele ce vor veni şi speranţă pentru cele puse în gând, toate sub voia Celui de sus dar în lucrarea vostră.
Noi vom fi aici, aşteptând postăririle tale. Altfel, dacă aş avea un mod de contact, şi la vară mai trec prin Sebeş..... .
Zile bune şi binecuvântate să aveţi.

Unknown spunea...

Corina,sunteti in gandurile noastre de rugaciune!Te asteptam cu dor.Doamne ajuta!

Loredana spunea...

Doamne ajuta! Sa gasiti casuta pe care v-o doriti!

Claudia spunea...

Si mie imi pare rau ca pleci, dar va doresc sa gasiti ce vrea Dumnezeu pt voi si sa revii cat de repede...:)

Mariana spunea...

Gând bun şi de la mine, Corina!
Domnul să fie cu voi oricând, pe orice vreme. Nadăjduiesc să te îmbrăţişez în tară!

corina spunea...

Multumesc pentru gandurile voastre imi dau putere sa merg mai departe...
Si eu va port in suflet si cel mai important sa ne purtam in rugaciune unii pe altii.
O zi faina si minunata!!!!!!!!
Nu ma vad dintre haine :)))))

Nicol spunea...

Draga Corina, o sa imi fie dor de tine!Sper din tot sufletul sa iti gasesti linistea si in noua vostra casuta,pe care cu siguranta o vei aranja ca acelasi bun gust!Sa te intorci cu bine in tara,pe blog si Maica Domnului sa te ocroteasca!

iulia spunea...

Doamna Corina nu este gata casa din tara sa va mutati aici? .

corina spunea...

Nicol multumesc!!! :)

Iulia, inca nu dar cu ajutorul lui Dumnezeu la vara vrem sa mai lucram ceva la ea. Pana atunci trebuie sa mai avem putina rabdare... :)

iulia spunea...

Dumnezeu sa va ajute!

Mihaela Dămăceanu spunea...

Spor la căutat, sortat, împachetat...
Să vă iasă toate aşa cum vă doriţi!

corina spunea...

Multumesc Mihaela, suntem bine totul e ok.Astazi odihnim ca e Duminica maine o luam de la capat... :)