joi, 30 iunie 2011

Pernutele la final

Astazi  m-am trezit mai de dimineata ca de obicei si m-am pus pe treaba.Am incheiat pernutele le-am cusut si cosurile pentru a putea avea lucrul terminat la ele.Daca plecam in tara si nu ne intoarcem abia in Septembrie dupa 10, am vrut sa las totul gata.Pe toamna mi-am propus sa incep alte lucruri asa ca a fost musai sa le termin.





La final mi-am facut numerotarea la ele si anul acesta am lucrat 8 perinite in total.Nu sunt extraordinar de multe dar tinand cont de casa pe care o am copii, servici si putin timp liber eu consider ca sunt la inaltime.Pe langa inimioarele care le-am mai facut nu stau rau la capitolul "atelierul din casa".






Cam asta e tot  aici voi incheia postarile mele, Sambata dimineata vom pleca cu ajutorul Domnului in tara,si ne vom intoarce in Toamna.Va doresc tuturor celor care ati trecut de fiecare data pe aici,
VACANTA BINECUVANTATA!

18 comentarii:

Sara spunea...

Sunt foarte frumoase pernuțele! Felicitări! Vă doresc o vacanță frumoasă, plină de bucurii, zâmbete și numai voie bună!
Vă îmbrățișez cu mult drag!

Loredana spunea...

Vacanta frumoasa sa aveti!

@irina_sweet_home spunea...

ce frumoase sunt!vacanta placuta va doresc, si trimite-mi te rog nr tau de telefon. Sau suna-ma daca il mai ai pe al meu.Te pup.

Alina Villanova spunea...

Superbe ti-au iesit!!
Vacanta faina sa aveti!

Geta spunea...

Vacanta placuta, binele sa va insoteasca !

Liliana spunea...

Minunat au iesit perinitele :)

Sa aveti vacanta placuta, draga Corina!

Dana spunea...

Vacanță plăcută vă doresc alături de cei dragi. Pernuțele sunt superbe!

IrinaBohemianDance spunea...

Vacanta minunata !Sa petreci clipe minunate alaturi de prieteni si familia ta minunata!Pernutele sunt de vis!

Imbratisari,

Irina

Ela spunea...

Lucrezi frumos si toate lucrarile tale sunt delicate!Felicitari!Drum bun si vacanta placuta alaturi de cei dragi!

vcosmin@info.uaic.ro spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
admin spunea...

Sunt foarte dragute si vesele! Sa aveti o vara frumoasa in Romania si sa va intoarceti sanatosi la toamna.

corina spunea...

Dragele mele multumesc tuturor pentru gandurile bune, si eu la randul meu va doresc o vara frumoasa!
Doamne ajuta!

elena marin-alexe spunea...

Sa-ti fie mainile binecuvantate , caci minuni faci cu ele draga Corina!

Mariana spunea...

Am citit târziu postarea ta, deja ajunseseşi acasă, în România.
Dacă ai unde să mai "arunci" din când în când câte un ochi pe blog, lasă-mi un număr de telefon la care putem să ne auzim. Poate ne şi vedem, cine ştie, vacanţa voastră e lungă, ar fi timp şi distanţa nu e chiar mare.
Să ai zile binecuvântate şi bucurie în toate!

Lada cu minuni spunea...

Pernutele sunt minunate!
Vacanta frumoasa si binecuvantata sa aveti!

KaBea spunea...

Spre rusinea mea,nu stiu ce-am patit de n-am scris nimic!Pernutele sunt minunate asa cum ma asteptam.Imi pare asa rau ca esti departe de noi,chiar si in tara,mai ales ca stai atat.Sper sa fie o sedere placuta si astept sa ne reauzim.Te pup cu mare drag.

Larisa spunea...

Vacanta frumoasa!

elena marin-alexe spunea...

Sper ca vei tine legatura cu noi si mai departe, aici in tara draga mea Corina!